2010. szeptember 30., csütörtök

Zuzmó! :3

Gyerekek! Túléltem a gyilkos napot! :D
De két passzomba került :/

Ez a kép olyan zuzmó :3 Emese szavaival élve. De én nem tudom olyan aranyosan mondani :3

A matek szerencsére gyorsan elment. Ez a tanár egy kriminális nő.. magyaráz, végre úgy tűnik hogy értem, aztán mond még valami amivel teljesen összezavar o.O Komolyan mondom, ennél még a Matyi is jobb..
Kémián nem engedett senkit passzolni a tanárnő -.- Féltem is hogy felszólít.. de végül megúsztam. Viszont a Picit, a Nagyit és a Gyulát (x'D) feleltette. Szegény Pici nem kapott valami jó jegyet :/ De a Nagyinak 4-es lett! o.o A Gyula meg..
Törin passz. Lehet hogy nem kellett volna..
Éneken azt hittem hogy ki fog nyírni a Keri o.o Először is, a Nagyival és a Renivel szépen elkéstünk, mert a könyvtárban voltunk, mert otthon hagytuk a Kulcs a muzsikához könyvet a Nagyival ^^"
Aztán kiadta a dogákat.. 5-ös lett. De így utólag nem érte meg, mivel ez miatt a dolgozat miatt nem tudtam tanulni matekra, irodalomra és törire :/..
Olaszon punny. A mostani órákat élvezem :D Persze nem sokára írunk.
Biológián megint nem volt a tanárnő. És megint unalom volt az óra. Illetve.. majdnem^^ A Gyula szerenádot énekelt a Grétinek!!! x""DD "Grétukám.." x"""DD Meghalok x'Đ Szegény Gréta meg csak a fejét fogta xĐ
A Polli felvette, szóval majd elkérem tőle és felrakom ide :3 xĐ
Nyelvtanon a tanár b@szogatott. *pardon* Óra előtt meg megint nyomattuk a rappet a Picivel, a Nagyival és az Emesével xĐ
Angolon meg megint mini laptopoztunk *-* (illetve netbook) Nekem kell olyan! *-*
Dolgozatot írtunk és használhattuk hozzá a Sztakit. Persze én az óra első részében tojtam rá, és BH-n meg dART-on voltam^^
Maga a dolgozat nem lett olyan rossz.
Kóruson a szokásos. Most egy extra nehéz (Falun-t nem übereli) mezzo szólamú darabot veszünk. Illetve, nagyjából már tudom szóval nem olyan nehéz. Viszont szépen berekedtem tőle -.- És köhögök mint a nyavalya o.o Csak nem leszek beteg..

Nahm. Mára ennyi voltam.
Holnapra tessék szurkolni kérem szépen :D *zongora, karvezetés..*

Ez a cica olyan aranyosan kómás fejet vág:3 Biztos túl sokat tanult x D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése