2010. október 1., péntek

Happy Zene Világnapja!^^

Boldog Zene világnapját!^^ (igen! ma van..)
Ahhoz képest hogy a Kodály szinte csak az ének tagozat miatt működik, meg se ünnepeltük o.O
Na majd talán hétfőn...
Jahm, és 100. bejegyzéés!!! :D
Jó hosszú lesz.. (pedig csak egy napot írok le)

Áh mamám, hogy paráztam én a zongorától.. nem kellett volna^^
Óra előtt szépen gyakorolgattam, és egész jól ment mire jött Körtesi tanbá' (mondjuk picit késett, szóval több időm volt..) Végre kétkezeseket játszottam. Elég gyorsan daráltam őket és nem is olyan rosszul. (hiába, a gyakorlás csodát tesz..) A tanár úr meg is dicsért :D Én meg végre felszabadultabb voltam órán :D Eddig mindig szorongtam és ezért a tartásom is nagyon rossz volt, meg a kezeim is nagyon merevek. De most már javul^^
Irodalmon hatalmas mákom volt, hogy végül passzoltam. Jön tanár (én épp hogy beesek órára) mondja hogy feleltetni akar. Mondom jó, tanultam. De aztán kiderült hogy csak a felét tudom a felelési témának, szóval nagyon gyorsan felálltam hogy passzolni szeretnék. Szerencsém volt mert ez után a tanár így kezdte: " Mivel a Kata és a Kriszti passzolt, ezért a Regi felel." O.O Ez tényleg mák volt..
Tesin megint picit aktívabb voltam a nagy átlagomnál, de most nem brillíroztam. Am a D-sek tanára volt velünk, mert a mi tanárunk elutazott hivatalos ügyben.
Matekon.. értettem az anyagot! O.O Ilyen még nem volt.. x"D *igen, lehet tapsolni* És így hogy értettem, még élveztem is az órát^^
Ofin puskagyártás föcire, mert dogát írtunk^^ És az Encsi hozta a szecskaavató szövegét. Hát valami fergeteges x"D Nem tudom hogy, de akkor is elrángatom bátyámat: 1. nézze meg, 2. vegye fel! *-*
És megszereztem Pollitól a Gréti szerenádot :3 De csak hétfőn tudom feltenni, mert sikeresen a suliban hagytam a telómat. Illetve a tolltartómat, abban meg benne volt a telóm. Frászt is kaptam, hogy most mi lesz. Felhívtam Mercit és Hitoshit hogy esetleg eltudnak-e menni érte, de olyan hangzavar volt az Árkádban hogy egy mukkot sem értettek belőle amit mondtam. De nekem van egy naggyon aranyos unokám, a Pici aki volt olyan rendes és elrakta a tolltartómat :3 Köszönöm~ *-*
Föci. Az egy műsor volt.. Ember, mi az Emeséékkel nagyon bátor emberek vagyunk, és nagyon pofátlanok x"D Ennyire feltűnően puskázni már pofátlanság. Főleg hogy a tanár ott állt előttünk, meg még mászkált is. Mi meg simán adogattuk egymásnak a puskákat, simán kikaptuk a füzetet a táskából és lapozgattuk.. És nem vette észre!!! O.O x"Đ
Karvezetésen is nagy lapulás volt. Ezen az órán már 10.-est is kihívott.. a Vicát. Szegény :/ De most már valamikor én is sorra fogok kerülni O.O >.<

A buszon.. rég voltam már ilyen zsúfolt heringjáraton o.o
Komolyan mondom, szinte a sofőr nyakába kellett másznom..
És a buszon összefutottam 4 ismerőssel. Illetve láttam őket: az Imola (volt szolfézs társnőm^-^) a Vivi (volt o. társam...) az Anna (volt évfolyam társam) és a Miklós (vóólt o. társam. még 3.-ban^^) Ebből csak kettő volt képes köszönni :'D Hát igen, a mohácsi nép.. (ebből következik, hogy az Imola volt az egyik aki köszönt, mert ő Lánycsóki^^)
És láttam még egy volt o. társamat Bólyban, a Gergelyt. Nagy valószínűséggel meglátott, mert amikor odanéztem elfordult x)

Amikor hazaértem, akkor jöttek meg kb. apáék a vásárlásból. Hoztak ramen pastat *-*, tallért *-*, chipset, teáát~*-* stb..
Oh, az egyik teának olyan finom illata van!~ Nem rég hoztam be a szobámba a dobozt, és olyan finom tea illata van az egész szobának *-*
Fürdésről kifele jövet olyan kellemes volt, ahogy megcsapott az illat :3

Most meg Titanic-ot készülök nézni. Rég láttam.. meg most ehhez van hangulatom (alias extra szar)


Gyönyörű ez a kép. Talán másnak nem.. De nekem olyan nyugalmat áraszt, csendet, egyedüllétet.
Magányt.





És ha már Zene világnapja meg zongora, akkor ezt is :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése