2010. október 15., péntek

Ölelés Világnapja!

Free hugs!

Ma: (véégre! már kezdtem unni a körmölést)
Zongora előtt gyakorlás. Piszkosul irritáló úgy gyakorolni, hogy tudod, hogy nem tudsz semmit és ezt a folyosón lévő emberek még hallják is, mert kihallatszódik a zongora.. Áh, de akkor is muszáj volt gyakorolni.. Mire jött tanbá', addigra viszonylag jól is ment. Ezen az órán picit gyorsabban is haladtunk^^
Irodalmon nem feleltünk. Pedig mennyit tanultam rá! -.- Viszont felmondtam a verset^^ Arra legalább nincs gond.
Viszont ez miatt majdnem elkéstünk (igen, ünk) tesiről, de Bödi bá' volt olyan rendes és kinyitotta az ajtót^^
Tesin szenvedés. Kijöttem a gyakorlatból > . <""
Matek: megint nem értem az anyagot -.- Illetve, azért valamicskét igen..
Ofi punny. Végre picit összetart az osztály^^
Föci: Istenem! Hogy egyesek mennyire értetlenek! És akkor ők a "jókislányok" mi? -.- Mondjuk, ha talán az órára figyelnének akkor nem kéne 600X visszakérdezni hogy "mii??" -.- Rettentően idegesítő..
Kikaptuk a dogát is. Hát, mégse lett olyan jó mint gondoltam..
Utánaaa elmaradt a karvezetééés! *-*

Utolsó óra után a Barbival, az Emesével és az Andival elmentünk Tacskózni^^ Megvettem a csokit :D Volt még egy pici incidens a kisállat boltban.. xĐ
Utána elkísértem a Barbit a vonatállomásra, mert nem tudta hol van o.O
Busz előtt még beszaladtam a Rossmann-ba egy ajándékocskáért és go haza.
A buszon megint hering és megint láttam ismerőst, aki megint nem köszönt^^
Miért lep meg?..

És ma van az Ölelés Világnapja! :D
A Zsófi és az Olivér versenyeztek is hogy kinek lesz több xD Reggel amint leléptem a lépcsőn, máris betámadtak x)
A Zsófiét nem tudom pontosan, de az Olivér valahol 90 körül járt..
Nekem csak 9 volt xĐ Nem siettem el x)

Gyerünk, gyorsan ti is öleljetek meg pár embert! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése