2010. október 9., szombat

Szecskaavató.

Külön vettem a pénteket, mert elég hosszú lesz.

Nos..
Péntek:
Zongorán hatalmas bénázás. Ennyire sz@r sose voltam.. a tanár is elég mérges lett..
Tesin egymás ellen játszottunk, és mivel velünk volt a Szabi, a Klau és az Encsi, ezért persze hogy mindig nyertünk^^ Illetve majdnem mindig. 5 csatából 4-et.
Matekon íratni akart a tanárnő, de elmaradt mert beszélgettünk óra elején. Kicsit sajnálom, mivel most pont értem az anyagot, és nem ártana egy jó jegy^^
És ugyebár ma van szecskaavató. Hajtás, szinte minden órán pakoltunk. A kilencedikesek (köztük kedvenc Sui) meg jót vidultak, ahogy szenvedtünk a padokkal. A Reni meg ráejtette a lépcsőnél a padot a kezemre. Egy kicsit belilult, de nem vészes.
Föcinek a felét elpakoltuk, a másik felén meg beszélgettünk. Ofő is bejött.
Utána karvezetés. Ugyaan, miért is engedne el minket karvezetésről a Keri, hogy időben vissza tudjunk érni szecskaavatóra otthonról -.-" Mert ugyebár mi vagyunk a szervező osztály, és nekünk korábban kell jönni.

Sui és Kuro megvárt, mert szecskaavató előtt Kuro nagymamájához mentünk és ott fogunk majd aludni utána. Út közben összeszedtük Hitoshit. Pardon, Ricsit.
A többiekkel (Máté, Gréta, Pici, Sui, Meli) kórusdarabokat énekeltünk a buszon :D Elég hülyének nézhettek minket, de én élveztem^^ A Máté meg egy állat x"D Ahogy Sui mondta, "a Mátéra nem lehet haragudni" x"D

Utána rohamosztagos készülődés, mert sokat húztuk az időt és mire észrevettük mennyi van, már fél négy felé járt. (négyre kellett visszaérni) Megpróbáltam megcsinálni a hajam, de nem ment. Se Ricsinek, se Suinak xD

Szépen elkéstünk.(fél órát) De nem öltek meg o.O Mint kiderült, mikor mi odaértünk, az osztály 3/4-e még nem volt sehol.
A többiek nagyon szépen voltak felöltözve! o.o Még a Muter is úgy nézett ki mint egy lány xD *bocsi..* A Pici is nagyon aranyos volt :D
Jött a Bianka is o.o És nagyon jó ruhája volt O.O
És az Emese volt olyan kedves, és megcsinálta a hajam :3 Csak sajnos nem sokáig maradtak benne a loknik :/ A Zsófi meg kifestett :D És nem állt annyira rosszul o.o
Jött bátyám is. A Barbi szerint helyes xD (ő is jött, de ő nem vett részt a szecskaavatóban)

Aztán elkezdődött.
Az A-sok nagyon jók voltak! A Máté ütött!!! x""D
Twilight és Star Wars volt az ő feladatuk. A Máté volt Bella xĐ És Waka Waka-t táncoltak. És egy naagy tortát kaptunk *-* Éséés.. Áhh ezt látni kell! Bátyám felvette, és amint jó lesz a gépem, ígérem felrakom :3
A B-sek se voltak annyira rosszak. "Én is lájkollak dicsák!" xD
Az egyik osztály (vagy az E, vagy a D) meg ugyan azt táncolta mint mi. Csak sokkal rosszabban^^ És ez nem ego, ez így van.

Gondolom nem nehéz kitalálni kik győztek. Hát persze hogy a 9.A xĐ

Utána disco.Ricsi és bátyám elmentek, mivel nem lájkolják a disco-t x)
Lehet hogy nekem is ezt kellett volna..förmedvényes volt -.- Sokkal rosszabb mint tavaly. Kevesebben is voltak és a zene is sokkal rosszabb volt. Eddig se kedveltem különösebben, de most egy életre elment a kedvem ettől a seggrázástól -.- Mert mi a disco? Seggrázás magas fokon mosógépzenére.. És feloldódni se tudtam. Miközben ment az a zenének nevezett valami, körbenéztem az aulában. Eszembe jutott hogy hányszor szerepeltünk ott a kórussal. Eszembe jutott az a sok szépen kiöltözött ember, a sok szék, mikrofonok, az a sok szép kórusmű amit énekelni szoktunk.. Aztán vissza a jelenbe. Ez után a gondolat menet után kifejezetten undorítónak találtam azt a hatalmas fojtogató füstöt, azt a borzalmas zenét és a látszólag idegbetegen vonagló embereket.. Talán jobban éreztem volna magam, ha nem pont ott van a disco ahol először léptem fel a kórusommal *nosztalgia OFF*

Ez után a valami után, a buszmegállóban ki ment el előttünk? A Tinka seggrészegen, vörös, naggyon dögös (x"D) ruciban egy borosüveget szorongatva. Gyerekek.. erre nem lehet mást mondani, csak azt amit Kuro mondott: olyan "kiélt", kómás, mindjárt idehányok feje volt hogy behalás.. És ráadásul úgy rázta magát, hogy azt hittem széthullik. Pedig anno 9. elején olyan aranyos jó kislánynak tűnt. De csak annak tűnt.
De azért jó kérdés, hogy mit keresett ott. Suliba sem jött, mert este fellépésük volt a ZION-ban a Zsuzsiékkal és fel kellett készülni rá. És szerintük az miatt a kemény 5 óra miatt ami ma volt, nem lehetett-.-"

Amikor odaértünk Kuro nagyijához, kaja (véggre normális kaja! *-*) és vágódás be az ágyba, mert hihetetlenül fáradt voltam.

Összesítve szerintem nem volt rossz ^^ Kíváncsi vagyok jövőre mit hoznak össze a kilencedikesek.

A Mátyus meg megjegyezte, hogy szerinte ezek az előadások sokkal jobbak voltak mint tavaly. Már nem azért, de az előadás minősége a kapott feladattól is függ. És mi nem tehetünk róla hogy a tavalyi tizedik nem jó feladatokat talált ki -.-"
Mi meg igen^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése