2010. október 26., kedd

Fáj a fejem...

Ez a hét:

Hétfő:
Zenetörin kikaptuk az előző órai dolgozatot. Azt mondta nem lettek olyan jók mint várta. Ehhez képest aki az én soromban ült, annak mind ötös lett (igen, nekem is.)
Angolon még mindig punny.
Olaszon én feleltem. Szokásához híven hármas lett.
Föci megint semmit nem lehetett érteni abból amit magyaráz a tanár. De most nem a többiek miatt, hanem szimplán nem tudta kinyögni mit akar. De azért következő órán felelés -.-
Fizikán elkezdtük a hőtant. Már előre látom mennyire imádni fogom x) -.-

Ma:
Reggel 6 előtt 10 perccel ébredtem. Ebből az következik hogy mindent futólépésben csináltam. De elértem a gyorsjáratot!^^
A nagy sietségnek meg lett a böjtje. Persze az a kurv@ pécsi jéghideg esős szél is rásegített. Nulladik előtt hihetetlenül elkezdtem szédelegni. Utoljára akkor szédültem ennyire, amikor a kórházban csinálták velem az egyensúlytesztet: az egyik fülembe hideg vizet nyomtak, és figyelték a szememen a reakciót.
Matek után el is kéretőztem haza. Utána következett 3/4 órányi fagyoskodás a buszmegállóban (jól esett) Megjött a szegedi busz. Emeletes, csigalépcsős volt! És alul volt neki még egy ebédlőhöz hasonló kis szintecske. Sose ültem még ilyen buszon! *-*
Itthon egy sor vacogás apával az ágyban xD Aztán elmentünk dokihoz M-Mohácsra. Kiírt péntekig. Doki után papírbolt. Vettem csomagolót karácsonyra és egy epres tollat! *-*
Nahm, kb ennyi történt^^

Remélem azért ebben a pár napban sikerül lenyugodnom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése