2010. október 9., szombat

Beauthiful Morning.

Ma:
Most aludtam először Pécsen. Egész kellemes volt x) Amikor reggel felébredtem az első dolog mit megláttam, az a teraszajtón beáradó kellemesen meleg fény :D És Sui kómás feje xĐ Rég volt ilyen szép reggelem :)
Bár egy picit hideg volt a lakásban. Az új kék pulcsimban aludtam (: Nagyon kényelmes és meleg volt :D
Reggelire rendes kaja!! *yeah!* Szendvics és jóó meleg tea :3 Ránk is fért, mert mindhármunk szipogott. Kuro meg rám parancsolt, hogy legközelebb én alszok a kanapén, mert az törpéknek való. Szegénykének lelógott a lába xĐ
Utána pakolj-sári és gó buszmegálló. Nem kellett sietnünk, mert elég korán ébredtünk és csak a 9:20-as busszal akartunk menni. Jahm és persze Kuro nagyija nagyon kedves és rendes volt :D Mondta, hogy bármikor mehetünk hozzá ha nincs hol aludni :D
A buszmegállóban továbbra is kómázás és vánszorgás mert mindenem fájt.
Elég hideg is volt, szóval vettem egy forró tejes csokit, amin hárman osztoztunk^-^
Aztán jött kinek-kinek a busza, szóval elköszöntünk és mentünk.
A siklósi busz előttünk ment egy pici ideig, és az egyik kanyarnál megláttam Kurot. Megint ment a kommunikálás kézjelekkel mint csütörtökön xD
A busz út is kellemes volt. Arra az oldalra ültem ahova sütött a nap és a kedvenc számaimat hallgattam ^^ Persze volt benne GazettE *-*..
Itthon narancsos tea, nagy punny és elkapott az a szokásos unalmas semmilyen hangulat.
Délután el is aludtam picit.

Most meg itt körmölök nektek :D Kíváncsi vagyok ki olvassa :D
Kellene még tanulni és olvasni is, de nagyon nincs kedvem hozzá :/
Pedig lenne mit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése