2010. október 3., vasárnap

What the...

Ma a The Fountain (Forrás) filmet néztem meg. Reggel felkeltem és olyan érzésem volt, hogy megint meg kell néznem.
Egy egy olyan film, amit többször kell megnézni hogy meg is értsd. Másodikra nekem nagyjából sikerült^^
Az első fél órában azt kérdezi az ember hogy "mi ez a sz@r?" és legtöbben fel is adják. De ha tovább nézik, akkor meg azt gondolják hogy "Ezt muszáj még egyszer megnézni, mert nem értem teljesen" Akkor lesz teljes az élmény ha megnézed másodszor, mert akkor már tudod hogy mi miért és hogyan kapcsolódnak egymáshoz az események^^
A soundtrackját az egyik kedvencem, Clint Mansell írta.

Du. jött mamám, anyám szülinapjára. Hozott sok finomat^^ Aztán amikor ő elment, jöttek papámék is. Hoztak Tacskós tortát x) Köszönöm, de a múltkori tapasztalat után nem kérek belőle :Đ

Amikor ők is elmentek nekiálltam... volna tanulni. De valahogy a zongora jobban vonzott^^ Végül is ez is tanulás..
Már el tudom játszani a Gymnopedie első részét! *-* (nekem ez nagy dolog xD)
Utána megint csak nem tanultam, mert fürdeni mentem.
Fürdés után meg kajoltam és apáékkal dumáltam. Tanulás nuku..
Szóval most épp itt görnyedek a zenetöri és a fizika felett^^ Egy ideig még fenn leszek.

És.. nem szokásom külön felhasználókat kiemelni dART-ról, mert rengeteg nagyszerű alkotó van rajta, de ennek az illetőnek a rajzai nagyon tetszenek :3
ClainDeLune

(Hm.. ezentúl talán ezt is bevezetem..)

Ez a kis flash nagyon aberrált x"D
What the..


A kedvenc The Fountain soundtrack-om:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése