2010. október 26., kedd

Megint saját!

Blogbejegyzés Powaa!
Saját gép Powa!
Elveszett a teljes C meghajtóm Pow..Pics@ba! -.-
Párdon..

Mivel senkit nem izgat hogy milyen volt a múlt hetem (többek között engem se) ezért csak nagy vonalakban szövegelek. (ha mégse, akkor meg ez van)

Hétfőn zenetöri doga: pipa

Kedden kémia doga kikapva. Nem egyes! xD
Egész nap Szigeti Veszedelmet olvastam. A többiek azt mondták érthetetlen. Látszik hogy nem olvasták az Isteni Színjátékot :D..
Éneken szokásos gyilkolás.

Szerda:
Fizika TZ ok. Nem is volt annyira nehéz. Ijesztgetett előtte minket hogy húú rengeteg és nehéz feladat lesz, erre odaáll nekünk kemény 8 (nem is olyan nehéz) feladattal.
Médiából mégse írtunk.
Szolfézs előtt Ázsia a többiekkel^^

Csütörtök:
Kémia: teljes KO!
Éneken mégse írtunk! O.O
Biológián sikeresen kihúzták a gyufát a tanárnőnél..
Utána csak annyi rémlik hogy füstölög a fülem az idegességtől. Hejj, de rég voltam ilyen ideges :D Még mindig tart x)
Nyelvtan:
Tanárnő: Milyen körtét ismersz?
Gyula: Vilmos körte..
valahogy gondoltam hogy az jut neki eszébe először -.-
Angolra nem mentem inkább be.

Péntek:
Egész jól szórakoztam zongorán:)
A nap többi része punny + az október 23.-ai megemlékezés.
Az a kemény 20 perc miatt ekkora puccparádé :/

Szombaton punny+ pihenés

Vasárnap elmentünk mostoha mamámhoz :D

Ejj, nem lett rövid..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése