2010. október 15., péntek

Kiöltözés Világnapja!

Öh, most le kellene írnom a hetemet, de már nem emlékszek rá o.O
Hm..
Jahm, és a rövidség érdekében elválasztom a napokat ^^

Hétfő:
Zenetöri helyett visszapakoltuk a termekbe a székeket és a padokat, amik még szecskaavatóról maradtak lent az aulában. És a 9. is pakolt xD *elégedett*
A Várkonyi meg bejelentette, hogy jövő héten hétfőn doga. Szuper -.-
Rajzon, angolon dög unalom.
Olaszon kiharcoltuk hogy ne aznap, hanem kedden írjuk a TZ-t :D
Fizikán kikaptam a dogámat.. nem karó lett! x"D
Suli után mentem dokihoz. De előtte elmentünk a Renivel megvenni Kinuta ajándékát ^^ Olyan aranyos! :D Aztán dokinál duma, duma és még több duma. Végül pedig futás a buszhoz. Bátyám is azzal jött ^^

Kedd:
Gyilkos nap!
3 dogát írtunk: kémia TZ szintű "kis" doga, olasz TZ és matek doga + felelés énekből.
Szerintem mindegyik shit lett :D
Teljesen hulla voltam utána.. Természetesen Keri sem bírta ki hogy ne cseszegessen éneken :D Kezdem unni :D
Kuro és Sui pedig beteg lett. Vicces, a két Merci egyszerre és ugyan akkor beteg xĐ

Szerda:
Szépen lekéstem reggel a fél 7-es buszt, szóval a 3/4-essel mentem. Csak az egy "picit" később ér be.. De azért első óra tesire beértem^^ Viszont a Tacskózás le lett fújva reggelre, pedig muszáj lett volna megvennem a csokikat.
Médián jelentette a tanár, hogy ő dogát akar íratni -.- f@sza..
És minő meglepetés! A fizika tanár is dogát akar íratni! :D TZ-t :"D -.-
Du. kötelező hangverseny volt, de én és a Nagyi elmentünk, mert 1. valamikor haza is kell érni 2. valamikor tanulni is kell arra a mocsok csütörtökre -.-" persze a Kerinek nem szóltunk.. kellett volna :/
Am ezen a napon volt a Kiöltözés Világnapja :D A Gyula és még jó pár fiú öltönyben jött xĐ A vicces az, hogy ugye tesi volt az első óra..
Jah, és a Gyula minden egyes tanárhoz odament, hogy miért nem öltözött ki? A Mátyushoz is xĐ:
- Tanár úr, maga nem akar öltönyt húzni?
- Öltöny? Nem vagyok szép így?

Oh tanár úr, így is nagyon szexi volt! x"D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése