2010. október 9., szombat

Venenum.

Épp bátyám gépéről írok, mert az enyém felmondta a szolgálatot még szerdán.
Megpróbálok rövid lenni. *dühöngés ON*

Szerda:
Rövid napocska, mivel elkéretőztünk Muterral szolfézsről.
És idegeskedésben gazdag.. nulladik végén odaadtam az esernyőmet Kuronak, hogy rakja el a tatyójába, mert az enyémbe már nem fért. Utána nem tudom pontosan mi történt vele, de elvileg kirakta közszemlére a padra. Valakinek meg megtetszett. Alias ellopta valaki :D Hogy a r****s jó k****a anyját b****a teherbe az a m******k, aki mástól lopja el a dolgait, mert f*sik tőle hogy vizes lesz a frizurája!!! Nem tudom kinél van, de ha megtalálom akkor biztos hogy agyon verem.
Nagyon szerettem azt az esernyőt.. És persze, mivel ellopták így én ázok sz@rrá :D
I love my life! -.-"
De azért töri után ott maradt velem a Muter keresgélni, hátha Kuro valamelyik teremben hagyta. Persze nem lett meg..
És mint megtudtam, nem rég ellopták a Klau MP3-át.
Na mivan, hozzánk járnak lopni? o.O -.-"""

Csütörtök:
Jóó hosszú nap. Azt hittem sose lesz vége.
Feleltem énekből. A Keri lecseszett, mert rosszak a jegyeim. "Neked még nem kezdődött el a suli? Miért nem tanulsz? Én nem látom okát hogy miért ne tudnál" *pontosan már nem tudok idézni*
Hát b@zdmeg, talán az miatt, mert szinte minden nap fél 7-re érek haza??? És mi miatt? Hát persze, hogy az miatt a hülye kórus miatt amit te vezetsz....
Am éneklés 5, elmélet 4 lett. Rengeteget tanultam.. de persze neki ez sem volt elég -.-" A többiek nem kaptak valami jó jegyet :/
Nyelvtanból írtunk. Nem volt nehéz. Szerintem nem lett olyan rossz^^ A Pici ült mellettem, mert Kuro elment szemüveget csináltatni, mert ügyes volt és eltörte.
Bioszból is írtunk. Tanultam rá mint a hülye gyerek, 11-ig előtte görnyedtem (de persze én nem tanulok semmit, igaz tanár úr? -.-"") Szerencsére nem volt nehéz a dolgozat (már annak aki tanult, igaz Gyula?) De persze sikerült elszúrnom^^" Kíváncsi vagyok hányas lett.
A Barbi meg még szerdán mutatott egy tollat, amit vett. Pandááás *-*
Ma kórus után megvettem ^^
A buszmegállóban találkoztam Kuroval, a nővérével és az anyukájával. A szemészetről jöttek. Egész jó lett a szemüvege^^
Amikor elindult a buszom, az újpetrei mellett állt meg és Kuroval ment a "kommunikálás" xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése