2010. október 15., péntek

Easy Thursday.

Különszedem a csütörtököt, mert nagyon hosszú^^

Csütörtök:
Leggyilkosabb nap... de! Mivel kedden sok tárgyból írtunk, ami ma van, így viszonylag süti nap^^
Matek punny.
Kémia: énekeztünk xĐ
Szóba került a penta szó (most lényegtelen hogy mi miatt), és hogy tudunk-e pentával kapcsolatos szavakat. Így jött a pentaton és pentachord és vele együtt az ének :D Aztán a tanárnő mondja:
- Á, már régóta meg akarok kérdezni valamit. Most itt az alkalom. Ez hogy is van?
*mutat egy dót*
Én: a szolmizációs hangok! Így kell tanárnő!
*mindenki elkezdi mutogatni*
-Dó
-Re
Én: ré tanárnő.
stb..

Aztán szóba került a nóna is, ami egy hangköz. A tanárnő azt akarta hogy magyarázzuk el neki, hogy mi is az a nóna. Hát, én kaptam a szót mert a többieknek nem ment xĐ:
Én: a nóna 9 hangtávolságot jelent két hang között. Egy t8-ból (tiszta oktáv) és egy szekundból lehet felépíteni. Attól függ hogy kicsi vagy nagy, hogy a t8-hoz k2 (kis szekund) vagy n2 (nagy szekund) kapcsolódik.
- Mi az a k2?
- Fél hang távolság.
- És a n2?
- Egy hang távolság.
*gondolkodik*
- Sose fogom én ezt megérteni! Nekem a kémia megy..

xD
Feladta xD
Nekem meg ez megy x)
De a legviccesebb mégis az volt, hogy ez kémián volt xĐ

Törin megmentett minket a Titi azzal hogy felelt, szóval no problem.
Ének.. csöpögött a vér. De kivételesen az enyémet nem ontották. Majd kedden ^^ Úgy se úszom meg ^^
Olasz: punny.
Biológia: szar volt, megint nem volt a tanárnő és össze-vissza vettük az anyagot :/
Nyelvtanon olyan voltam mint egy beszívott borz o.O De komolyan! Szédelegtem, hülyeségeket beszéltem, dög melegem volt, majd elaludtam, aztán csapkodtam, egyszer röhögtem aztán hisztiztem.. Nem tudom mi bajom volt, de utána egész nap ez volt.
Angol az még hagyján, de kóruson azért ez volt egy műsor.. főleg hogy ott volt zongora tanárom o.O Ott is, hisztiztem, csapkodtam, hülyeségeket beszéltem.. pár 11.-es be is szólt, meert.. nyávogtam o.O xD -.- Nem bírják ki..
Amikor hazaértem 10 000-el tanulás és zongorázás, aztán sutty az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése