2010. október 2., szombat

Hideg van!

Tegnap este nem maradtam olyan sokáig fenn, mivel csak a negyedéig néztem meg a Titanic-ot. Túl fáradt voltam.
Ehhez képest ma fél 2-ig aludtam.. Fel akartam kelni nyolc körül, de egyszerűen nem ment. Mindegy, hétvégén aludja ki magát az ember, hétköznap úgy se megy..

Amikor végre kitornáztam magam, anya rögtön be is támadott egy adag joghurtal. Húú de rég ettem Danone Görögöt és Actimelt o.O Kicsit milliomosnak éreztem magam.. azok minden nap megtehetik..

Utána végignéztem a Titanicot. Már vagy 30-szor láttam, de még mindig nem tudom megunni. Nem tudom elképzelni, hogy hogy nem lehet szeretni azt a filmet.. Elég csak ha odaképzeled magad a tragédiába és máris dobban a szíved. Nekem ez a film örökre az emlékeimbe égett.
Utána csináltam teát abból az újból, amit tegnap vettek anyáék :3 Finya~

Elmentem fürödni (addig amíg van meleg víz. mostanában nagyon bújócskásat játszik -.-) utána pedig megnéztem az eheti Bleach részt és mangát.

Huh, ebben a részben a vége volt a legjobb x'D

- Á, csodás muzsika!
- Csak hogy tudd, ha ezt a hangot adom ki, a barátaim előjönnek.
- Eh?
*tücsökhad*
- Áááááá!!!
x"D
Gin~*-*

Tousen formája még mindig nagyon üt.. a mangában nem látszott ennyire fertelmesnek O.O x""DD

A manga meg.. (a továbbiakban spoilert nem szerető emberek ne olvassák!) nosztalgikus volt. Jó volt mindenkit (szinte) látni. Örülök hogy Hiyori jól van :) És Shinji, meg a többi vaizard :)
Ichigo észrevétele.. akár hogy is magyarázott, én nem tudnám elképzelni Aizent érző lénynek..
Az a dolog meg a végén.. ugyebár elvileg Shirosakit Zangetsu fogta vissza, hogy ne uralkodjon el Ichigon. De ő most nincs! o.o
És most már egyre közelebb a vége :/ Bár.. szerintem nem csak poénból rajzolt egy pici képecskét Kubo a Lélekkirályról. Szerintem még lesz szerepe^^

Áhh, a hátam majd be lyukad! Valószínűleg elfeküdtem T^T Azt hittem a meleg víz segít rajta, de nem.
És piszkosul hideg van! Itt ülök sapkába és sálba és még így is megfagyok! Jó volt hogy anyáék picit bekapcsolták a fűtést (végre!) de még arra sem volt ideje, hogy bemelegedjen..

Fürdés után befontam a hajam^^ Kíváncsi vagyok holnap milyen borzalmasan fog kinézni kiengedve :'D
És végre sikerült megint végignéznem a Nabari no Ou-t!*-*
Sajnos az utolsó részekben nagyon érezhető, hogy nem a manga alapján van. De így is sikerült nagyon szépen elkenődnöm tőle T___T(megint)
Yoite T____T Raikou T____T
Folytatnom kell a mangát.. muszáj!*-*

(átérzitek, hogy egy kb. "semmit sem csináltam" napról sikerült már megint ennyit pofáznom? :'D)


A Titanic mostani állapota:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése