2010. november 7., vasárnap

Mit gondolsz, ki az ördögök vagyunk mi?!

Már majdnem két hete nem írtam :/..
Bocsánat, csak se kedvem se időm nem volt^^

Múlt hét pénteken, utolsó napon még kellett mennem suliba. Jobb lett volna otthon maradni -_-
Az egész nap idegeskedésből és bénázásból állt. Meg az állva elalvásról. Még arra is képes lettem volna abban az állapotban x)
Nah meg a buszos eset..
#&@Đ]fgxcgjfzs..

De aztán..

Őszi szünet! *-*
A szünetem viszonylag unalmasan és gyorsan telt el.
Bátyám szobáját teljesen kipakoltuk és kifestettük, majd átrendeztük.
De amíg festettünk a cuccai nagy része nálam stoppolt.
Még most is picit úgy tűnik mintha atombomba támadás áldozata lettem volna xĐ
Bátyám szobája viszont jó lett^^

És a szünet tetőpontja..
Megnéztem a Tengen Toppa Gurren-Lagann animét/OVA-t/Movie-kat/Special-okat!!!
Eszméletlenül jóó! *-*
Viszont én nem vagyok annyira elfogult mint Hito, szóval nem kiáltom ki mindennél jobbnak. De az biztos hogy a legjobbak között van! :D
Nekem a kedvenceim közé került *-*

Annyi nagyszerű szereplő van benne: Kamina O.O *-* x"""D T___T, Simon :D :3 ^-^, Viral x"""D :), Nia :D, Yoko :3, Leeron, Boota :3 xD és sorolhatnám még :D
És az animének is rengeteg mondanivalója van. De amit legjobban hangsúlyoznak az az, hogy soha ne add fel bármi is történik, mert ha mindent beleadunk bármire képesek vagyunk :D
De, áhh.. olyan dolgok vannak benne.. egyáltalán nem hétköznapi anime. Hasonlót sem láttam eddig még.
Szinte kötelező darab ;)

És..

MIT GONDOLSZ, KI AZ ÖRDÖGÖK VAGYUNK MI?!
x) *-*
Simon fúrója átfúrja a mennyeket :)

Ahhm.
Ezt a videót Michi linkelte be BH-n xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése