2010. november 16., kedd

Nyugodt hét, eddig.

A hétfőm elég simán telt.
Rajzból megint megúsztuk a dolgozatot és zenetöriből sem én feleltem.
A fizika dogám meg 3-as lett! xD (nálam az jónak számít..)
A földrajz meg elmaradt, mert.. öhmm.. a tanár úr picit be volt "csiccsentve" és haza lett küldve.
És a legszomorúbb az, hogy valószínűleg miattunk ivott ennyit. Múltkor nagyon kiakasztottuk (illetve kedves Gyula és társai) amikor itt voltak a nyolcadikosok.

Ma:
A Barbitól, az Anditól, a Renitől és a Nagyitól kaptam szép ajándékokat! :D
A Barbi és az Andi közösen vett és kb. minden volt benne xD Epres tea is!*-*
A Renitől csokit kaptam :D
A Nagyi meg.. meg van őrülve! Olyan drága epres fülbevalót vett nekem! Nagyon köszönöm szépen! *-*
És még verset is írt! *-* (külön postban leírom^^)

Azt hittem hogy felelni fogok kémiából, sőt biztos voltam benne! Erre nem feleltem :O Pedig mennyit tanultam..
Meg irodalom. Abból is az volt az érzésem hogy én felelek, persze nem. Pedig ötösre tudtam az anyagot :S
A holnapit persze nem tudom és biztos hogy ezért én fogok felelni x)
A biosz átlagomat sikerült gyönyörűen lerontani.. Igyekeznem kell! :S

A Kodály Zoltán Gimnázium komolyan dolgoztathatna mentősöket. Vagy odarendelhetnének egy autót 24 órára.
Mostanában szinte mindennapos hogy valakit visz a mentő.
Ugye múltkor a Nagyit vitte, a 9.a-nál is törzsvendégek (eddig azt hiszem 3-szor vitték ugyan azt az elsőst :S) és most az egyik kórusos lány lett rosszul.
Pontosan nem tudom hogy mi volt a baja, de nagyon rosszul nézett ki :S
Mondhatnám hogy a Psalmus Hungaricus hatásai, mert én is elég rosszul éreztem magam kóruson o.O
De gondolom a nagy meleg és a fülledt levegő is hozzájárult hogy rosszul lett...

Holnap meg megint egy nagyszerű nap..



Gyönyörű kép :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése