2010. november 8., hétfő

Row Row Fight The Power!

Ijáááóóó! - Sayoko hatalmas kiáltás közepette csattan a földön.

Hali.
Úgy döntöttem, megpróbálok minden nap írni valamit, még ha az hülyeség is lesz :D
Most se várjatok többet^^

Nos..
Vasárnap, egészen a hétfőre nyíló hajnali 4 óra 45 percig próbálkoztam az alvással. Nem sikerült. Meg az a 15 perc amit még alhattam volna, nem osztott nem szorzott volna :D
Szóval 0 alvással elindultam ma a suliba xĐ
Nah, hát meg is lett a mai teljesítményem.

Nulladik előtt beszélgettem a Mercivel. Kár hogy nem gyakran találkozunk a suliban, pedig a termük a miénk mellett van.
Szóval, szokásos dolgokról társalogtunk, és örülök hogy megért. Őszintén, meglepődtem, hogy ennyire a szívére vette azt a dolgot. De nagyon jól esett hogy törődik velem. Kellemesen csalódtam benne :)
Zenetörin a Várkonyi megint hozta a formáját. A többiekkel végig röhögtük xD Azok a grimaszok o.o xD
Rajz unalmas volt. Szegény lüke tanárbácsit bepaliztuk azzal hogy nem foglaltunk még össze, pedig azt megtettük múlt órán. Így megint kaptunk egy hetet "tanulni"^^
Angolon sikeresen felidegesítettem a tanárt, de nem izgat. A végén tényleg a Zsigát kell megkérnem, hogy segítsen és tanítson nekem angolt:/
Olaszon nem volt tanár *yeee* Olaszból is kellene külön tanár..
Föci unalom és kómázás. Azt hittem eldőlök a padon..
Fizikán picit felment a pumpám. De hát Istenem, mit izgatnak engem ilyen hülyeségek?!

Hazafele nagy szerencsém volt, mert jött gyorsjárat és még ülőhelyem is volt :3

Mostanában komolyan gondolkozok az érettségin és látom hogy egyre jobban szorul a hurok..
Nem lesz ez így jó..
De mit gondolok, ki az ördög vagyok én? x)
Csak optimistán^^

És Matsu, köszi még egyszer a tanácsokat :)

Mindjárt elájulok az álmosságtól, de még 8 oldal biosz vissza van..
És adja a jó ég hogy holnap ne legyen kórus! T_T

Row Row Fight The Power!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése