2010. november 14., vasárnap

Megint egy évvel öregebb.

Vén szatyornak érzem magam, pedig csak 16 lettem xĐ
"Csak"..

Elég sokáig aludtam, de valamikor muszáj kialudnia magát az embernek..
Szóval fél délkor arra ébredek, hogy bátyám valakivel beszélget, de nem törődtem fele hanem inkább tovább szunyókáltam. Volna, de nem tudtam.
Inkább felkeltem és beköltöztem a gép elé. Nagyon jó számokat találtam, szóval lesz mit hallgatni a telómon :)
Katy Perry - Firework száma és videója is nagyon tetszik :)
A Versailles - Serenade számba is beleszerettem! *-*
Délbe jött mamám. Ebéd előtt pedig hívott valaki, ugyan az akivel bátyám beszélt, mert én "aludtam"
Köszi Kinuta még egyszer, hogy gondoltál rám :D

A tortám, amit apa csinált egész finom lett :D Bár megint nem volt hozzá semmi közöm..
Utána már csak a szomszédok jöttek köszönteni. Remélem több ember nem is fog. Bár papámék még úgy is berobognak valamikor a héten..

Ajándékot nem sokat kaptam, inkább pénzt. Nem baj, mert van is mire gyűjteni -.-
A Lidl-ben pl. lehet kapni teafűtartót, amit a Twinings teámhoz muszáj megvennem! *-* És jó Lord Nelson és Sir Morton teák is vannak olcsón :D
És az a liliom mintás fülbevaló, amit láttam..
Zsebórát is jó lenne venni! *-*
És holnapra a Barbi hívott moziba. Elvileg Az őrzők legendáját nézzük meg :D

Szóval kb. így telt a szülinapom. Punnyal, unalommal és alvással. De nem is baj :D
És köszönöm mindenkinek aki felköszöntött! :)


Egyik kedvenc LotR OST-m. Tessék meghallgatni, nagyon szép :)

3 megjegyzés: