2010. november 28., vasárnap

Már megint beteg. Volt.

Hejj, már arra sem emlékszek hogy mit kellene leírnom...
De azért valamicskére még is.

Ezen a héten már megint szerencsésen beteg lettem (hétfő, kedd, szerda) aminek következtében lemaradtam a hétfői népdaléneklésiről.
Ez azt hiszem az előtte lévő szombatnak köszönhető.

Szombaton 1 órára benn kellett lenni a Kodályban, mert 3-kor kezdődött a Jubileum.
Mit mond a Jubileum szó? Megint egy óra állás a színpadon magassarkúban miközben papolnak a mikrofonnál. Meg is volt -.- Majd leszakadt a lábam.
Viszont a fináléra nem tudtunk maradni, mert Jubileum után még egy szereplésünk volt az Isten háta mögött. Am a finálén a We are the World-öt énekeltük volna^^
Na szóval. Utána fájós lábbal futás a buszhoz ami elvisz minket a kövi koncertre, a Tillai szereplésre.
Eleinte mindenki kicsit félt a dologtól, mert olyan darabokat énekeltünk amit még nem adtunk elő nagyobb közönség előtt, főleg nem a szerző előtt (Tillai Aurél)
Viszont amikor oda értünk, annyira át voltunk fagyva a kinti szoknyában állástól és annyira tele volt a tököm hogy én személy szerint sz@rtam bele a dologba :D
Az sem izgat hogy nem tetszett Tillai tanár úrnak. Legalább túl vagyunk rajta..

Vasárnap mentem a papáékkal Szabadkára a vásárba. Öm.. a kelleténél picit ingerültebb voltam és ez észrevehető is volt (magyarul lépten-nyomon beszólogattam mindenkinek) Egy-két személy annyira idegesített, hogy fogtam apát és inkább ketten jártuk körbe a helyet. Találtunk nekem kabátot! *-* És zsebórákat is láttam! *-*
Az egyik gyönyörű lila számlapos volt és a fedelén nagyon szép virág minták voltak *-* De sajnos már nem volt rá pénzem..
Hazafele megvettem a Tacskóba azt a szakácskönyvet, amivel már egy éve szemezgetek^^
Amikor meg haza értünk, anya és apa szépen kivágta a hisztit hogy hogy merészelek így viselkedni..

Szóval, ennek a csodás két napnak köszönhetően hétfő reggel olyan voltam mint a mosott sz@r.
Apával elmentünk dokihoz, az meg kiírt csütörtökig.
Ez alatt a pár nap alatt a kötelezők kiolvasásán kívül nem sok mindent csináltam.

Szerda este bementem Pécsre a Barbihoz.
Együtt mentünk HP 7/1 premierre. A gond csak annyi volt hogy éjfélkor volt -.- Szóval benn is aludtam nála.
Maga a film nagyon jó volt, élveztem :D Furcsa volt hogy viszonylag sok minden benne van a könyvből.
Egy picit viszont hiányoltam az események gyors mozgását. Tudom hogy magában a könyv elejében sincs annyi, de azért mégis csak mozgalmasabb volt :o
Minden esetre ajánlom megnézésre :D Az utóbbi HP filmekből kétségtelenül ez a legjobb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése