2010. november 28., vasárnap

Hó? Itt aztán nem..

A csütörtököm különösen gyorsan eltelt. Talán azért mert szinte mindenből felmentést tudtam kérni a hiányzásom miatt^^

Persze olyan voltam mint egy beszívott drogos. Kb. hajnali 3 órakor kerültem ágyba a Barbiéknál és 4-re aludtam el. Reggel hatkor meg már felkelés.

Matek 0-dik. Dolgozattal kezdés. Ámen Atyám, ilyet mindig! (L)
Egész nap össze vissza dülöngéltem, kész csoda hogy nem aludtam el :o
Éneken meghallgatott a Keri népdaléneklésire (mert ugye nem voltam hétfőn). És minő véletlen! Tovább jutottam -.-
Amikor hazaértem 6-kor állhattam neki 20 népdalt keresni, megcsinálni a nevezési lapomat, kiválasztani amit énekelni akarok, betanulni 5 zongora darabot pico bello-ra és megtanulni 10 oldal föcit..
A föcin kívül minden sikerült. A zongorával kivételesen gyorsan haladtam :o :D

Másnap zongorán egész jól mentek a dolgok^^ (ebből következik hogy a következő órán mindent el fogok szúrni^^)
Föcin írtunk.. Talán meglesz a hármas..
Tesin a nevezési lapomon csináltam az utolsó simításokat.
Matek előtt sorszámhúzás volt. 13.-nak fogok énekelni -.- Rossz ómen :o Persze nem vagyok babonás^^
Matekon és ofin punny.
Ofin egy videót néztünk meg a méhnyakrákról.
A 2. föcin meg végre elkezdtük venni Japánt! *-*
Azt hiszem következő föcire kivételesen tanulni fogok =^-^=

Tegnap meg ma a tunyuláson kívül sajnos nem csináltam sok mindent.
Már megint elvesztegettem két napot :/

Olvasgattam BH-t. Milyen dolog az hogy szinte mindenhol esik a hó, csak itt nem? -__-
Havaaat! T^T
Éss...
Pandaaa!!!

Holnapra légyszi szurkoljatok! :o
És szurkolok neked Matsu-chan! :D

Bájj!


Hát nem gyönyörű? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése