2010. december 16., csütörtök

Hó, Mikulás, Psalmus Hungaricus meg egy rakat dolog.

OMG, már megint egy rakat jelentéssel vagyok lemaradva-.-
(De most tényleg megpróbálom röviden^^)

Na szóval..
A utóbbi 2 hetem eléggé vegyes volt. Hol magam voltam a megtestesült nyugalom, hol illusztráció lehettem volna az idegesség szóra a szótárban. És mostanában eléggé rosszul érzem magam, lehet hogy megint beteg leszek :/
A mikulás szépen gyorsan eltelt. Sok csokit kaptam^^ A suliban elég sokan lófráltunk mikulás sapiban is :3

A Gyere gyere Juli-val is jól haladunk. Kezdem élvezni a táncot^^
Az Emesének, a Szabinak és a Vikinek köszönhetően már a néptánc koreográfiánk is megvan :D Köszönjük! *-*
A Dana dana (kórusmű) is szépen halad^^
Csináltunk osztály képet. Hát... be a polc legmélyére xĐ Najó, az egyiken van zsebóra a másik pedig kék, szóval maradnak *-*
Múlt hét csütörtökön leesett az első rendes kupac hó. Azóta el sem akar állni -.-" Ami végül is annyira nem baj, csak csúszkálok mint disznó a jégen és lefagy a lábam..

Kedden jött Pécsre Kia. Egy ideig vártam rá Kuroval és Hitoshival, de aztán eljöttem, mert egy jó rakat tanulnivaló volt másnapra. Jól is tettem, ugyan is Kia addigra már rég nem tartózkodott Pécsen.
A Psalmus Hungaricus szereplésről sajnos végképp lemaradok.. A budapesti kórus miatt nem fér fel a 10. és 9.-es bartókosok :/ Csak tudnám minek van rájuk szükség, nélkülük is bőven megoldottuk volna -.-
Az ajándékokat is sikerült megvenni a holnapi ajándékozásra. Remélem örülnek majd neki^^

És nos ugyebár Kodály hét van:
Kedden spanyol nap volt és a Regi énekelt rajta. Nagyon szép volt! :D
Szerdán olasz nap volt, amire nem engedett ki minket a tanár, hiába vagyunk olaszosok -.-" És a Gyula énekelt és fizikán megint szerelmet vallott a Grétinek . . . (megj: hulla részegen x"D) Emese felvette xD
Ma volt a megyei népdaléneklési. Ott volt volt o. társam, akit annyira istenítettek anno.. Öhm, elb@szkurálta^^
A Pici és a Regi is énekelt. Ők nagyon jók voltak! :D És a kórus is tartott egy pici előadást^^
Megint ott volt a régi ének tanárom, és megint nem tudott visszaköszönni..

A biosz és a kémia TZ is letudva^^

Holnap pedig a szokásos karácsonyi esti hangverseny. Remélem nem sikerült elszúrnom, mert alig gyakoroltunk rá..

Nah, kb. ennyi. Ha valami kimaradt, az úgy járt^^



Psalmus Hungaricus másik pécsi kórusoktól a Pécs Cantat-on

1. rész


2. rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése