2010. december 24., péntek

Üvöltő Osztályéneklési.

Má' megint elfeledkeztem a blogról..

Csütörtökön szépen szerepeltek a többiek^^ Ésss hogy egy picit fricskázzam a Bpestieket(merr nem bírom ki!): az én kórusom bezzeg tudta az egészet kívülről, ti annyira se tartottátok ezt a szereplést hogy legalább megtanuljátok? -.-"
És még az a poén hogy ők csak a végén látszódtak, és csak egy pillanatra, míg az én kórusom egész végig a középpontban volt :P Bleee!..
Najó..

Péntek:
Ajándékozás. Megérte annyi pénzt költeni, mert mindenki nagyon örült az ajándéknak amit vettem neki :D Örülök :3 Viszont, tudom hogy jobb adni mint kapni de.. azok az ajándékok amiket én kaptam, látszólagosan is amolyan "jajj bemegyekazelsőboltbaésmegveszemamitelsőnekmeglátok" ajándékok voltak.. Ráadásul az egyikük egy RÓZSASZÍN medve mobildíszt vett, pedig tudja hogy utálom azt a színt -.-" na mindegy..
A karácsonyi ünnepség furcsán gyorsan és felhajtás nélkül eltelt. Kicsit olyan volt mintha végig aludtam volna.. Emlékszem hogy tavaly mennyi ember volt és hogy sürgött forgott mindenki. Most meg.. Az utolsó szám végére (Csendes Éj) amikor már csak dúdoltunk, már csak a gyertyák égtek mert lekapcsolták a villanyt, kb. akkorra ébredtem fel hogy jéé már itt tartunk? o.O Jah, és altos létemre bekényszerültem a szopránba, szóval azt énekeltem..
Műsor után még csöveltünk egy picit a Kodályban a Mercivel a buszunkig. Áhh a Máté egy állat xD Megfogott egy "kitudjakié" esernyőt és teljesen széttrancsírozta. Azt mondta rombolni van kedve o.o xD Hát édes fiam, tedd, csak ne az én esernyőmmel O.O x"D

Szombaton nagy felhajtás volt az osztályéneklési miatt.
Egész jó lett a néptáncunk, viszont a kórusmű egyenesen fertelmes lett.
A Gyere gyere Julira nem tudok véleményt mondani, azt kívülről kell látni ^^ Én minden esetre élveztem hogy úgy nézek ki mint egy retro csöves hippi >.> xD
A Titi úgy csinálta meg a hajamat hogy felfogta lófarokba majdnem a fejem búbjára, az alját pedig begöndörítette. Ha lesz felvétel, meg se merem majd nézni magam o.o
A Keri pedig állítólag nagyon csúnyán nézett ránk o.o
Mai dal kategóriában viszont nagyon tetszett a 9. B-sek műsora^^ És volt még egy osztály, aki a Pálinkát adta elő xĐ
Az eredmény hirdetést nem vártam meg, inkább leléptem hogy elérjem a buszom, mert a nagy hó miatt alig lehetett közlekedni.

Vasárnap végre KIALUDTAM MAGAM! Yeah!
Hétfőn, kedden és ma punny meg takarítás. És feldíszítettem a szobám^^
Az M1-en volt az Üvöltő Szelek! *-* Jó feldolgozás volt, nagyon tetszett, csak az eredeti történethez képest kicsit "lájtos" volt ^^
Ma meg este beállítottak bátyám haverjai (bátyámmal karöltve) Betlehemezni. Egy szál törülközőben voltam xD A szívbajt hozták rám -.-


Pécs Cantat Promo. Azt utolsó embörke aki beszél, az mélyen tisztelt Keri tanár úr xĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése