2010. december 29., szerda

Wings.

A szünet miatt nem tartom számon a napokat, szóval a tevékenységeim is szépen összefolynak o.o
És megint kezdek rászokni a későig fennmaradásra..

25.-én benn voltunk Mohácson papámnál és mamámnál. Busszal mentünk, mert a kocsi még mindig nincs kész (műszaki..)
Papámnál nagyon finom volt a kaja, az év minden napján eltudnám viselni *-* (ha ezt anya hallaná..)
Tüzetesebben körülnéztem a házban, és bár eddig is tudtam, de nagyon szép és ízléses a berendezés o.o És van egy nagy álló inga óra is! *-*
Megtudtam hogy a papa abban a holland boltban vette, ami a Teszkó mellett van. 80 000 Ft-ért! *-* *megy a gyűjtés* Már 16 000 Ft-m van^^"
Utána mentünk mamámhoz. Odafele teljesen lefagyott a lábam mivel a cipőmben (igen, cipő..) ladikázni lehetett, annyira átázott -.- Szerencsére mamámnál meleg volt a padló, ezért nyugodtan flangálhattam mezítláb, amíg a zoknim száradt. És végre megvan a Monte Cristo 1-2 kötete! *-*
Utána vissza a buszmegállóba. A hó közben szépen zuhogott és kezdett megmaradni, szóval csúszkálás is volt.
Út közben elváltam apáéktól, mert én a régi hazamenő útvonalamon akartam menni a buszmeg.-be. Megnéztem a volt sulim. Olyan volt, mintha nem is telt volna el az a két év, bár sötétben kicsit másképp festett. De mintha még mindig oda járnék^^ Mondjuk az maga lenne a pokol..

26.-én (ha jól emlékszem..) csak a Tibiék jöttek hozzánk. Kaptam a Zsoltitól egy Hatalmasaranyospuha medvét! *-* :3 Most is itt figyel mögöttem x)

27.-ére vásárlást terveztem, de nem lett belőle semmi, mert későn ébredtem fel ^^"
Du. jöttek a Karcsi-batyáék (apa tesója) Se köszönés se semmi, rögtön úgy kezdte hogy beszól. Hát a jóédes...! -.-" Hülye paraszt..

28.-án, vagyis ma, illetve tegnap (hajnali 1:46-van..) jöttek a papáék és a Doriék. Meg se próbáltam bájgúnár vigyort vágni nekik, belefáradtam az utóbbi években. Köszöntem nekik, miután kimásztam a kádból és viszonlátás!
A Gáborkával (unoka tesó) még beszélgettünk a Robival, de elég hamar el kellett menniük^^

Este pedig (nem olyan rég..) beszélgettem bátyámmal .. xĐ KRex (Koleszos Rex, nincs nála nagyobb ragadozó x"D), Itt a Husi, Hol a Husi meg társai x"D
Jah, meg Gabca mondás: Mentem Mohácson, aztán C típusú találkozások x"D

Elkezdtem nézni a Haibane Renmei animét. Már régóta terveztem. Nagyon tetszik, eddig az órás rész a kedvencem :D (én meg az óra mániám ^^")
Az az érzésem hogy a kedvenc animéim között lesz :)
A napokban néztem még Munto-t is. BH-n Arisa ajánlotta a többieknek. Tényleg nagyon jó anime, csak kár hogy rövidke :/ Elnéztem volna még egy 20 részen keresztül :)


Big Ben *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése