2010. december 24., péntek

Boldog Karácsonyt!

Először is: Boldog Karácsonyt illetve Szentestét!
Másodszor: Jee! Végre nem felejtettem el bejegyzést írni! *.*

Áh, teljesen tele vagyok!
A karácsonynak az az egyik nagyon jó oldala, hogy rengeteg kaja van! Akkora ramen-bejgli-narancslé-tea-halászlé sörhasat növesztettem, hogy az hihetetlen xĐ
Végre kipróbáltam a Twinings teámat *.* Nagyon finom, kellemes aromájú :3
Megnéztem az M1-en a Diótörőt. Gyönyörű volt *.*
A legtöbb animefan azt mondja, hogy lehetetlen hogy valaki olyan szép legyen (vékony stb..) mint egy animekarakter. Hát biztos nem láttak még balerinákat! Olyan szépek mint a porcelánbabák vagy az anyalkák! O.O
Úgy elmennék egyszer egy balett előadásra. Vagy egyáltalán operába. Akkor voltam először operában amikor itt voltak a japánok. Akkor is azért, mert szerepeltem ^^

Megnéztem még A Varázsdada filmet is. Nagyon szép családi film. Tetszett :)
Ma még megnézem a Napfivér, Holdnővér filmet, amit anno az irodalomtanárnő ajánlott ^^

Karácsonyra a szokásosat kaptam: pénz, édesség és gyümölcs.
Eddig 13 000 Ft-om van. Végre van pénzem zsebórára! o.o *.*
És attól félek, enyhén (...) bunkó voltam mamámmal :/...
Holnap kiengesztelem :)


1 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Karácsonyt! ^^
    Varázsdadaaa~~~ *-* Azt én is láttam...! ^__^

    A Napfivér, Holdnővér c. filmet pedig szünet előtti grafika órán néztük meg. ^^

    VálaszTörlés