2010. december 31., péntek

Farewell.

Mivel ma van 2010 utolsó napja, ezért gondoltam utoljára ebben az évben irkálok valamit^^

29.-én bementem egyedül (anyám már megint kitalált valami munkát apámnak, ami miatt nem tudott velem jönni -.-) Mohácsra. Bátyámnak is kellett vásárolnom, mert miattam nem tudott elmenni Pécsre szilveszterre vásárolni (hosszú..) A barátjánál szilveszterezik, és aznap délben indult, szóval sietnem kellett haza. Ez miatt nem mindenhova tudtam bemenni ahova akartam.
A Deichmann-ba sikerült bemennem. Nem találtam olyan csizmát ami jó lenne :/
A Tacskóban megvettem mindent bátyámnak (szerencsére csak pár chips, kóla és piskóta tallér kellett neki, szóval nem szakadt le a táskám xD) Néztem mangát is, de egy darab nem volt! o.o
Bementem még a Kik-be. Vettem magamnak puha zoknit, egy angol zászló mintás kitűzőt és 2 ujjatlant. Otthon felpróbáltam az ujjatlanokat és alig jöttek rám o.O Pedig M és L méretben vettem, és S-es a méretem.. csak nem híztam ennyit? o.o
Busz előtt sikerült még bemennem abba a Holland boltba, ahol papám vette az inga óráját. Rengeteg olcsó és jó dolog volt: teáskészlet 500 Ft-ért, gyertyatartó hegyek stb. És volt inga óra is! *-* Akkora volt benne az inga, mint egy dob cintányér! O.O És 220 000 Ft volt^^"

Tegnap apámnak sikerült elszabadulnia egy kicsit, szóval megint bementem a városba.
A Teszkóban vettünk chips-et, tejfölt és kivit szilveszterre. Én megnéztem még valamit amit elfelejtettem.. dráága! o.o
A Kik-ben visszacseréltem a fölsőket nagyobbra. Most már jók^^ o.o
Mentünk még a Lidl-be mustárt venni. Utána pedig be a Jisk-be.
Néztem magamnak új ágynemű huzatot és utazó törülközőt, mert eddig mindig egy kicsi fehéret vittem, ami nem volt a legjobb (idejében fel kell készülni a külföldi útra..)
Rengeteg ágynemű huzat volt ami tetszett, csak árban nem voltak a legjobbak. Végül egy virágos, puha anyagút választottam 2000 Ft-ért^^ De az a fekete is nagyon jó volt! *-* Törülközőt sajnos nem találtam.

Úgy tartja a mondás hogy új év, új szokások. Szóval tegnap este csináltam egy "Heti ütemterv" táblázatot. Beleírtam a kelések időpontját, mettől meddig kell tanulnom, fogmosás meg minden hülyeséget hogy ne felejtsem el^^ Azt hiszem hívhatnám fogadalom táblázatnak is. Csak be kellene tartani^^"
Ma már a szombati napom szerint akartam csinálni a dolgokat: 10-kor kelés, reggeli! (sose szoktam..), 2-ig azt csinálok amit akarok aztán 2-től 7-ig tanulás.
Nos, ez eleve kifújt, mivel délben ébredtem ^^" xD Vissza kellene szokni a koránkelésre..
De tanulni azért nekiálltam, csak sehogy se haladok vele -.- Kellene egy kis segítség, például a bátyám aki most biztos marha jól szórakozik a haverjánál, és tojik a fejemre T^T
Én meg mit csinálok szilveszterkor?? Tanulok! -.-

És ma nagyon különös dolog történt.. finom volt az ebéd! És olyan volt ami nem minden héten van! o.o Csilis bab! *-*
Kuro mutatott egy yaoi ficet, és.. tetszett! o.o O.O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése