2010. szeptember 26., vasárnap

Sebastian so cool! *-*

Késő van. Fáradt vagyok. Nem akarok suliba menni T_T..

Szerda:
Tesin jó nagy punny volt. Csak felméréseket csináltunk. Rosszabb vagyok mint tavaly..
Táncon megint nem volt tanár. Helyette a rajztanár tartott dupla média órát. Megnéztük Chaplin Diktátor filmjét. Haláli, főleg a borotválás x"D
És ezentúl szerdán is du. 5-ig leszek a suliban, szolfézsem van..

Csütörtök:
Mivel szerdán nem értem valami korán haza, ezért nem tudtam annyit tanulni se. DE akkor is átnéztem a kémiát! Persze semmi nem maradt a fejemben.. Szóval első kémia feleletre kaptam egy szép egyest :D Dejó :D Pedig imádkoztam hogy csak engem ne..
Andi megint jött kórusra, jee! *-* És már megint új darabot vettünk. És énekelnem kellett a kórus előtt O.O Persze elrontottam.. *balfék*
Sohatöbbé T__T

Péntek:
Eléggé féltem ettől a naptól, persze nem ok nélkül. Zongora, föci, karvezetés..
A zongorát rendesen el is szúrtam. Ennyire rosszul még sose játszottam :D -___-
A föci és a karvezetés viszont elmaradt nekem..
Tesin cooper futás volt. Okés. Az olaszos csoporttal (nyelvek szerint vagyunk szétosztva) már bent ülünk a teremben és várjuk hogy kezdődjön a matek. Erre Szabi hozza a hírt hogy Nagyi rosszul lett tesi után. Szóltunk a muternak és ő leküldött engem és a Szabit a sportcsarnokhoz hogy nézzük meg mi a helyzet. Persze ott kapott el engem a frász. Mire odaértünk, már ott állt a mentő a bejárat előtt >.< *kisebb szívroham* A tanár úr, a Meli és a Zsófi volt ott, meg persze a mentősök. Megkérdeztük mi a helyzet. Azt mondták jobban van de be kell vinni a sürgősségire és hogy valaki aki közelebb áll hozzá, menjen vele. Nos az én voltam. (ezért maradt el a föcim és a karvezetésem) Okés. Volt egy kisebb rohangászásom a sportcsarnok és a suli között, mert kellett a bérletem hogy vissza tudjak jönni a kórháztól. Mire visszajöttem már ott jött a Nagyi is. Szerencsére nem festett rosszul :D A kórházban ott maradtam fél 3-ig vele. Szegényen egy rakat vizsgálatot végeztek >.< *nosztalgia*
Nem tudom pontosan mi volt a baja *görcs, légszomj..* de remélem többet nem fordul elő :/

Szombat:
Mit is.. tegnap volt de nem emlékszem mit csináltam O.O
Jah hát persze! *fejére csap* Punny és Nabari no Ou! *-* Még mindig nem tudtam teljesen végig nézni :/
Yoite&Miharu (L) *-*
És bátyáméknak volt fellépése M-Mohácson *blehh* és megint hozott ide egy rakat embert -.- *najó, csak kettőt*
És ez mit jelent? Hát persze hogy megint kitúrnak a szobámból :D
Bátyám kicsi, dög meleg és kényelmetlen ágyára kényszerültem T_T Aztán pedig azon a szobán járkáltak keresztül miközben én aludtam -.-
Már nem azért, de mégis.. hol az illem? :O

Ma:
Áhh szerencsére korábban leléptek :D
Ma tanultam.. este.. ebből megint az lesz hogy ha felelek, nem tudok semmit :D Tudom hogy hülye vagyok, de egyszerűen nincs erőm a szép délutánt tanulásra használni T^T
Belekukkantottam a Host Club utolsó manga fejezetébe.. azt hiszem jobb lenne fojtatni onnan ahol abba hagytam. Érdekes dolgokat hagytam ki, azt hiszem :3
Olvastam Kuroshitsuji mangát! *-* SEBASTIAN SO COOL! *-* x""DD Oh gyerekek behalás, néha már visítottam a röhögéstől x""DDD
Öltözés, rohangálás, hatalmas fékezés, macska, be a pokróc alá, felkelés, öltözés, rohanás, öltözés, hatalmas fékezés, be a pokróc alá... x"""DDDD
És Ciel fejei.. hatalmasss! xĐ Meg Sebastian meggyőző képessége.. szegény hanyatt-homlok rohant ki az épületből xĐ







2 megjegyzés: