2010. szeptember 27., hétfő

Lycoris Radiata.

Tádámm!
Úgy döntöttem írok valamit, mert nincs nagyon mit :D (kívülről nézve nincs sok értelme o.O)
De a lényeg annyi hogy meguntam hogy 3 km hosszú bejegyzéseket írok^^"

A képen látható Vörös Pókliliom (Lycoris Radiata) nekem kell! *-*
Animék amikben szerepel: Nabari no Ou, Kuroshitsuji, Jigoku Shoujo usw.

Na szóval..
Reggel be suli. Persze vasárnap este eldöntöttem hogy én akkor is tanulni fogok nulladik előtt!! Persze semmit nem tanultam^^ De nem is én feleltem. Viszont ha én feleltem volna akkor tudtam volna kb. az anyagot :D
Rajzon, angolon punny.
Föcin úgy volt hogy dogát írunk ugyebár, de mivel sokan hiányoztak pénteken ezért elhalasztotta a tanár :D
Fizika miatt eléggé paráztam, mert nagyon nem vágom az anyagot^^" De mivel a Bea felelt, ezért passzolnom sem kellett. Nem kapott valami fényes jegyet szegény :/ Ami azért érdekes, mivel a Bea mindig ötös volt fizikából.
Jah és a fizika tanár megjegyezte hogy idén milyen jó tanulóknak nézünk ki o.O x'D

Suli után elmentünk hajfestéket nézni nekem és Kuro-nak. Találtam egy jót^^ Nem pontosan olyan, amilyet akartam de megteszi. Már csak az a kérdés mikor festjük be.
Utána elmentünk egy olcsó boltba. Annyira jó inget és gatyát találtam! *-*
Utána még Interspar. Kuro vett nekem narancsléé~*-*

Utána olvasgattam a többiek blogjainak, mert sajnos egy ideje nem volt időm őket olvasni :/
Michi-nél találtam 2 olyan szép Hetalia-s AMV-t *-*

Az egyiknek ez a zenéje :3
Tessék hallgatni^^

Bump Of Chicken - Hana No Na

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése