2010. szeptember 29., szerda

A csütörtöktől ments meg, Uram, minket!

Napi jelentés:

Szerda.. szerda.. de jó tesivel kezdeni a napot :D -.-
De legalább nincs nulladik.
Szóval Kuroval reggel elugrottunk a Tacskóba. Megint kaptam tőle narancslevet és pizzás fonottat *-* :3
Utána tesi. Kidobóztunk a D-sekkel. Két meccs volt, mindkettőt mi nyertük x) Mondjuk nem az én érdemem, nem csináltam szinte semmit csak a dobásokat kerülgettem :'D
Fizikán szerencsére nem feleltünk hanem tovább mentünk az anyaggal *huh* Viszont következő órára rendesen kellene már tanulni, mert baj lesz :/ A Nagyi meg megint hosszas ideig trécselt a Matyival.. xP
Médián tovább néztük a Chaplin filmet :'D
Irodalmon meg törin hatalmas punny. Illetve nem egészen. Megtanultam rendesen karkötőt csinálni :3 Emese és Kuro megtanított :D Az Emese olyan gyorsan tudja csinálni! *-* Mindenki kéregeti hogy csináljon neki. Gyerekek! Ez a jövő biznisze! xĐ
Én csináltam magamnak egy extra förmedvényt (első munka, el lehet nézni..) de a Mercinek tetszett, szóval odaadtam neki^^ Aztán itthon csináltam egy magyar zászló mintásat :3
Szolfézs előtt nagy punny volt Nagyival. Tanulni kellett volna holnapra.. *brrr* Nagyi véletlenül rányitott az előttünk lévő szolfézses csoportra, mert azt hitte bementünk már xĐ Am kemény 4-en vagyunk szolfézsen :'D És nagyon kihallatszik a hangom >.< És egy jó adagot bénáztam megint :D
Amint hazajöttem, teát ittam :3 Finya~~

Ki is választottam az ajándékomat a szülinapomra :3 (novemberben lesz.. jó mindent időben kezdeni xD)
Láttam egy fémdobozos, szálas teát és egy nagyon szép üveges zöld teát :3 *-* Jujjdeszeretném őket *-*
Azt hiszem nekem könnyű ajándékot venni x)..

És holnap csütörtök.. a LEGGYILKOSABB NAP!
Órarend:
Nulladik: matek
Első: kémia
Második: töri
Harmadik: ének
Negyedik: olasz
Ötödik: biológia
Hatodik: nyelvtan
Hetedik: angol
Nyolcadik: kórus
Kilencedik: kórus

Esetleg nem tűnik olyan vészesnek?
Azért mert nem vagy Kodályos, azon belül ének tagozatos :'D

Anyának meg boldog szülinapot!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése