2010. szeptember 12., vasárnap

Books, school, Kuroshitsuji.

Nos először is. Ezentúl valószínűleg hétvégén adok majd életjelet magamról, mert hétköznap vagy egyszerűen nincs rá időm vagy hulla vagyok.

Kedd, szerda szokásos punny volt. Kb. semmit nem tanultam. De szerencsére nem is volt felelés. A csütörtök viszont.. Valahogy minden tanárnak az én nevem tetszett -.-" (Szerencse hogy "viszonylag" tanultam) Olaszon is, bioszon is és még nyelvtanon is.. az olasz nem lett valami fényes (3) viszont a biológia tanárnő nem tudott jobbat adni rá (5) Szerintem nem sikerült ennyire jól. Legalább is én nem ötösnek érzem..
Aztán utsó óra után kórus, és kórus után (igen -.-") a Keri meghallgatott minket (mm az osztályomat) hogy mennyit fejlődött a hangunk. Valamit odanyögtem neki a repedt fazék hangommal :'D Ne mondja nekem hogy nem hallotta hogy meg voltam fázva.. Bezzeg a Vicánál észrevette -.- Na mindegy.
*pörgés pörgés*

Péntek.
Nulladik zongora. Hát valami élmény volt ennyit bénázni :'D Most vettem észre igazán hogy mennyire nem tudok semmit zongorából. Az a szerencsém hogy a zeneelméletet tudom, szóval nem teljesen előröl kell kezdeni.. A tartásom is valami borzadály.. persze erről a gép is tehet, amiért nyáron napi 20 órában előtte görnyedtem ^^"
Ez van. De azért élveztem az órát, Zongora bá' jól tanít^^
A nap többi része viszonylag nyugisan telt el. Kaptunk egy adag zuhit is a nyakunkba. De szegény pici Kuro megjárta, mert nem hozott esernyőt. És a MI buszunk jött előbb drága :P xĐ (Yaoista Emese is ott volt)

Szombat.
De. punny és valamicske tanulás (mert azt is kell..) Du. elmentünk mamához névnapját ünnepelni. Rögtön rátámadtam a könyves szekrényére. Sok érdekes könyvet találtam :D pl. Monte Cristo Grófja, Wolfgang Amadeus, Kereszteslovagok stb.. szóval rögtön le is nyúltam párat, aztán majd szép sorjában^^ (elsőnek a könyvtári könyveket kellene kiolvasni, az egyik már majdnem fél éve nálam van ^^")
Nah meg süti tömkeleg, ami alap^^

Ma:
Megint punny meg tanulás. Meg olvasás (:
Meg Kuroshitsuji nézés :P
Hát ez a labirintus érdekes ötlet.. de persze hogy Cloud-nak *buzivagy nagyonbuzivagy* kedvező kérdések voltak -.-"
És ez a háromszoros szövetség o.O Mik ki nem derülnek.. De ugye nem a következő lesz az utolsó rész? T___T
És akkor most megette hogy nem látszanak a lelkek? o.o Ugye nem? o.o


Hallgassátok! :D Slash *-*

Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése