2010. szeptember 21., kedd

Nabari no Ou.

Már majdnem egy hete nem írtam. De mondjuk most sincs kedvem. Csak azért hogy ne felejtsek^^
Brrr, hideg van..

Csütörtök:
Gyilkos nap, de valahogy megúsztam felelés nélkül. Ki érti eszt? o.O Mindegy, legközelebb úgy se leszek ilyen szerencsés, de azért lekopogom *kop kop kop*
A biosz megint ütött :D Mindig szakadunk rajta xĐ De hiába próbálnék idézni, azt élőben kell hallani^^ Pont mint bátyám filozófia órája.

Péntek:
Zongora: KO. többet nem tudok mondani.
Karvezetés: KO. szint úgy
Irodalmon írtam -.- Direkt akart velem kiszúrni a tanárnő, ez biztos! -__-

Hétvége:
Punny meg lustulás. De jól esett kicsit hanyagolni a tanulást. Bátyám megint banzájt rendezett a szőlőhegyen.. ha az a csaj még egyszer ide meri tolni a hájas valagát, akkor esküszöm kibelezem! :'D
Tovább mentem a Pandora Hearts mangával. Húú o.O Egy-két jelenetnél csak most vettem észre, hogy Ada macskái mindig ott portyáznak valaki fején o.o =^.^=
Olyan aranyosak *-* És a pici Elly-chan, áhh kedvenc xĐ Olyan aranyos volt piciként, bár most is bírom a debil fejét. Nagyon is :3
Break.. ugye lehet valamit csinálni? :/ Azt mondja ez a büntetése, része de.. szerintem akkor sem érdemli meg! Xerxes Break nem!
Vincent, téged meg olykor-olykor legszívesebben kibeleznélek! :D
És ez a pecsét... Jack és Oz.. vajon mi van Oz-al? :/ Tényleg olyan, mintha nem önmaga lenne.

Hétfő:
Hajnali kettőkor olyan csodás rosszullétre ébredtem, hogy szinte semmit nem aludtam szóval megkértem anyát hadd maradjak otthon. Megengedte. A további része punnyadással, narancslé szürcsöléssel és Nabari no Ou nézéssel telt.
Oh mamám, már el is felejtettem mennyire szeretem azt az animét/mangát..

Ma:
Kikaptam az irodalom dogát. Nekem lett a legjobb, öt alá. Ikszdé. Hát ez szar..
Éneken azt hittem ki fog nyírni a Keri, de valamiért megkegyelmezett.. *huhh*
Kórus után röpülés haza, tanulás éss Nabari no Ou^^
Annyira jó újra nézni *-* Bizonyos mozzanatokról már el is feledkeztem..
Annyira szeretem Yoite-t és Miharu-t (L) (:
És annyira sajnálom őket.. főleg Yoitét. Ilyenkor rám tör az az érzés, hogy szeretnék annyi szeretetet adni amennyit csak tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése