2010. szeptember 2., csütörtök

I love Maths!

Ma kipróbálásra került az új Converse 11 000 Ft-s tatyóm <-- igen, ezt muszáj volt^^
Kicsit kezd égni a pofám hogy ennyit költekezek amikor így is kevés a pénzünk.. Ráadásul ott van még a zenesuli, a zongora, Írország és Ciprus is.. diák melót kellene vállalnom :/
Az órarend meg szerintem nem olyan vészes. 3X van nulladikom (+ zongora óra) Igen, sikerült összekaparni a 20 000 Ft-t a zenesulira. Hála apának (:
Fizika és kémia 2X van egy héten, és szerencsére sose egy nap! :D
Bejött a biosz is. Szerintem szeretni fogom^^ A tanár nagyon jó fejnek tűnik :D

Oh tudom hogy mi lesz ez évben is a kedvenc tantárgyam: a matek! Oh yeah!
Ma kis ismétlés volt és holnap már felelünk is :'D Én annyira szeretem a matekot a tanárral együtt...




Na meg az olasz. Ugyan az...

A kémia a tavaly év végi ismétlésemnek (két nap alatt bemagoltam az egész éves anyagot :"D majdnem bele is rokkantam x) ) köszönhetően egész jól ment. Ha most rendesen tanulok, akkor nem lesz problem^^

De a legjobb az egész suliban most a szecskáztatás :D Főleg hogy mi vagyunk a szecskáztató osztály x) Szépen osztogatjuk az aláírásokat :D A "többiek" is kaptak x) És bátyám volt barátnője is fog.. háháháá.. *kísérteties röhögés*

Fürdés közben(jókor..) eszembe jutott egy volt o. társam, akit rühelltem. Illetve.. valamikor egyik legjobb barátnőm volt.. Eszembe jutott egy emlékkép, amikor éppen biciklizek és észreveszem hogy sírva siet haza gitárral a kezében én meg odamegyek megkérdezni hogy mi történ, mi a baj. Valahogy nagyon elszomorodtam.. Talán ha kedvesebb lettem volna az elejétől kezdve, kicsit körültekintőbb, elővigyázatosabb.. talán nem lennénk ilyen viszonyban amilyenben most. De mindegy. Ez már a múlt. Ő is csak egy szánalmas parasztnak tart :)

Jahm, és perpill hihetetlenül pocsék kedvem van. Áh, ez nem kifejezés.. Mondjuk, ez valaminek/valakiknek köszönhető. Úgy érzem mintha elárultak volna. MÁR megint! Nem is számolom már hányadszorra..
Most talán meg is tudnék ölni valakit. Nem tudom kit.. de bennem van ez a gyilkos akarat. Borzasztó érzés amikor a torkodat fojtogatja ez az érzés, mindjárt bőgsz dühödben, de az illető(k) észre sem veszik hogy megbántottak :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése