2010. szeptember 15., szerda

Deepness.

Támm. Itt vagyok. Kivételesen van egy lélegzetvételnyi időm, és mivel nem bírok tovább magamban tartani egyes dolgokat, ezért firkálok..

Hétfő:
Jó nap volt. Csak zenetörire, angolra, rajzra és olaszra kellett bemennem, mert 4-7. óráig ügyeltem. Az ügyelet nálunk annyit jelent hogy csücsülsz a popsidon a bejárat mellett egy asztalnál és várod hogy a portás utasításokat adjon. Nekem pl. a dohányzót kellett nyitni-csukni minden szünetben és egy-két vendéget kellett felkísérnem vagy az irodához vagy egy terembe, ha nem tudta merre kell menni. Vagy csomaghordókat kellett szereznem^^ Szóval szerintem érdekes volt, legalább is érdekesebb mint a fizika..
Ügyelet után elmentünk Nagyival nézelődni. Megint egy rakat olyan cuccot találtam, ami jól jönne. pl. nagyon jó anyagú, meleg télikabót 18 000-ért.. *nagyon húúzóós* vagy ujjatlan felsőt 900-ért, Búús *még mindig van *-* * felsőt 3000-ért, kötött pulcsit 6000-ért és még ott van a Párizs felső 2000-ért. Megint van mire gyűjteni..

Kedd:
Nem volt érdekes, a feleléseket megúsztam^^ Reménykedek, hogy máskor is ilyen szerencsés leszek.

Szerda:
Elvileg ez az egyik legegyszerűbb nap.
No nulladik, tesi, fizika, média ismeret, tánc, irodalom, töri.
De csak elvileg.
A fizika volt a legjobb.. Három embert akart feleltetni, de egyik se tudta az anyagot. (nekem szerencsére volt felmentésem, mert az ügyelet miatt nem voltam előző órán)
Tanár bá' mérges lett. Azt mondta kapjuk elő a füzetet, kapunk 5 percet hogy megtanuljuk az anyagot, utána lapot elő és aki nem tudja vagy hibásan tudja az karó.
5 perből 3 percben én másoltam az anyagot, mert nekem le se volt írva :'D Szóval volt kemény 2 percem megtanulni.. nem ment x) De az osztály 60 %-a nem írt semmit a lapra.
Remélem nem írta be tényleg az egyest :/


És akkor jöjjön az ömlengés.. (Aki nem akarja olvasni a nyavalygásom az kattintson a jobb felső sarokban lévő X-re. Ennyi)

Komolyan nem veszi észre hogy mennyire bántó dolgokat mond? Legalább is nekem sírni támad kedvem.. Nekem tényleg fontos volt, és én sose pofára értékelek. Sajnálom hogy ő ezt nem így gondolja, pedig mondtam is neki.. nem egyszer. Szóval kb. hazug dögnek nevezett nevezett azzal a kijelentésével. Tudom hogy elég közhely azt mondogatni hogy nem számít a külső, de én tényleg nem arra értékelek. Hanem érzésre. Milyen érzés kap el ha beszélek vele msn-en vagy élőben. Ha a szemébe nézek. Ha meglátom az utca túloldalán sétálni, vagy csak elmegy mellettem. Tudom milyen szerelmesnek lenni, nála egyszerűen nem volt ez az érzés. Nem tehetek róla..
De nagyon rosszul esett hogy ezt gondolja rólam. Sokszor gondoltam rá, aggódtam érte még ha a külső világnak nem is ezt mutattam.. nem ezt vártam. Azt hiszem erre mondják hogy "kibújt a szög a zsákból"
Az utóbbi időben sem sokszor beszéltem vele, de ez után egyáltalán nem szeretnék. Egy jó ideig. Le kell nyugodnom, mert úgy is csak ordítoznék vele (amennyire lehet msn-en keresztül ^^")

*ordítozós, dühöngős mode ON*
Jah és még egy fontos dolog drága! (ha egyáltalán olvasod még a blogom..)
Tudod, ő nem az expasim, kurvára nem -.-"
A Zene Világnapja pedig októberben van!!!! OKTÓBER 1!!!!! Nem júniusban...
És ha én meglátok egy helyes fiút, vagy bármilyen külsejű (csak hímnemű) egyedet, akkor én nem rögtön a lehetőségeket nézem hogy "jahhj, vajon járna velem??" Cöhh.. A fiúk is emberek, és én az embert látom bennük.. De úgy látszik egyes férfi egyedek rögtön a lehetséges barátnőjüket látják minden csajban -.-"

És nem dobnál el a lelkem egy részét a te lelki békédért.. SOHA!
*ordítozós, dühöngős mode OFF*


Új GazettE számocska. Tessék hallgatni^^

The GazettE - Red

2 megjegyzés:

  1. Hmmm kicsi Ko-chan mélységesen egyet értek. Mondjuk úgy inkább rajongás volt az ö részéről mert azt hitte talált egy olyan bemert mint amilyen ö!! (már ha arról van szó akire én gondolok)
    Én se nagyon akaródzom vele szoba állni innentől kezdve vagy mondjuk inkább azt beszélni se akarok vele.
    Én is sokszor aggódtam érte sőt volt amikor együtt aggódtunk *-* De úgy látszik mint kettőnk fel ez a hála az árulás. Hát ez van úgy látszik ezt érdemeljük. ^.^

    VálaszTörlés
  2. Én nem tommiről van szó nem tom mik voltak és elnézzést idepofátlankodom de az egyik legfontosabb barátom vagy Tájcsó :) szóval te és Kuro-chan sem ezt érdemlitek :) Sokkal jobbat érdemeltek :) és holott fogalmam sincs miről van szó bátran mondom azt hogy biztos a másik fél volt a bunkó és az értetlen :) Minden jót nektek :) Remélem jól vagytok :) Puszi :)

    VálaszTörlés