2010. szeptember 28., kedd

Disaster.

Megint itt vagyok. Egy katasztrofális nap után :D
Ezek a cicák annyira aranyosak voltak, hogy muszáj volt őket betennem :3

Nulladik, matek:
Tanárnő becsoszog. Mi volt az első mondata? Lapot elő -.-" Hát behalok... alig tudtam valamit, szóval sejthetitek milyen fényes jegy lesz :D
Viszont azért vicces hogy a másik csoportnak mindig bejelenti a dogát, nekünk meg egy k*rva szót nem szólt.
Irodalom:
Lapot elő :D Hatalmas pechem volt. A csoportos voltam és szinte semmit nem tudtam. Kuro B csoportos volt, abból meg szinte mindent tudtam o.O Ilyen szerencsés is csak én lehetek :D -.-" Remélem azért a kettes meg lesz.
Biológia:
Nem volt a tanárnő, mert a kisfia beteg lett és otthon maradt vele. Helyette az általánososok konyha kémiás tanárnője jött be. Hát valami fertelmesen unalmas óra volt -.-
Utána pedig..
Ének:
Eljött a halál pillanata!
Amint beléptünk a terembe, se szó se beszéd, első mondat: lapot elő. (már meg se lepődök ezen a mondaton..) Persze be volt jelentve, az irodalommal egyetemben..
Erre tanultam tegnap egész du., és mégis sikerült elfelejtenem az egyik szempontot :D *omg*
De a többit szerencsére tudtam.. Teleírtam az A4-es lap mindkét oldalát, de lehet hogy így se kapom meg az ötöst o.o Amilyen kukacoskodó a Keri -.-"

Kórusról haza érve már megint nem volt semmihez kedvem.. dög fáradt vagyok. Ez az órarend teljesen kikészít..
De zongorázni muszáj volt picit.

És a Nagyi valószínűleg átmegy általános szakra O.O T__T
Mit fogok én csinálni nélküle kóruson?..
Egyre csak mennek el az emberek..

Ez pedig egy tökéletes kép! *-*
Tea! Könyv! *-* T__T T^T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése