2010. szeptember 5., vasárnap

Beautiful England.

Az utóbbi napokban azért nem írtam, mert kb. semmi érdekes nem történt^^ Hiába, az iskola..

Sikerült beiratkozni a zenesuliba. Már csak azért kell szurkolni, hogy Zongorista bá't kapjam tanárnak^^

Föci előtt meg jó kis disco-zás volt a hullaházban xĐ (hullaház: föci terem és a tesi terem folyosója, azért mert olyan a hangulat ott :Đ) Lekapcsoltuk a villanyt és becsuktuk a folyosó két oldalán lévő ajtót. Tök jó volt hogy nem láttunk semmit xĐ De aztán jött a tanár..

Apával bementünk M-Mohácsra(bloáhh) vásárolni. Vettem megint teát és kinéztem magamnak még kettőt :3 Befog telni a polcom a sok teás doboztól o.O Eddig 20 van + kettő kis tasakos (Kaposvár)
Elmentünk még a papír boltba. Találtam vastag, szép ének füzetet :3 Végre van mibe írnom 4.-ig, hogy ne kelljen mindenhonnan összekaparnom majd a dolgokat érettségikor ^^ És vettem üzenő füzetet, mert miért ne. Nagyon szép a mintája :D Van rajta mini vulkán is^^ És beleragaszthatom azt a szép órarendet amit Kuro-chan kinyomtatott nekem^^

Am pénteken megúsztuk a felelést matekból, helyette csak egy sima füzetvégi számonkérés volt, amit a padtársnak kellett ellenőrizni. Aztán kihívott a tanár a táblához.. és tudtam! O.O Micsoda megkönnyebbülés volt égés nélkül a helyemre menni :D ^-^

Ma apával néztünk egy érdekes filmet. Az eleje eléggé handabandának tűnik, mert az UFO témát boncolgatja. Aztán picit eltérünk másfele is. Vannak nagyon érdekes dolgok o.o Am a film címe A Múlt Megoldatlan Rejtélyei

Keresgéltem képeket Angiláról, és egyre jobban szeretem :D Annyira széép.. egyszer muszáj oda eljutnom^^

Hmm.. asszem kb. ennyi volt.. (jee, rövidebb bejezés!)
Nah báj báj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése