2010. szeptember 6., hétfő

Good Day!~ :D Vagy valami olyasmi..

Viszonylag nyugis napon vagyok túl. Röpke 6 óra. A nulladikos ének helyett ezentúl zene történet lesz. A Várkonyi tartotta. Hmm.. ikszdé x) Lassan kezdhetek készülődni, mert ebből emelt szintű ének érettségi lesz >.> *fél*

A zenesulis szülői értekezlettel is minden oké. Ahhoz képest hogy szülői volt, csak a Muter anyukája jött be, a többi mind diák volt :"D
És megkaptam tanárnak Zongorista bá't! Yuppy! És a péntek nulladik is le lett tisztázva :3
Meg Annával letisztáztam a karvezetés órát is^^

Bátyám meg reggel elfelejtette odaadni a bérletet, szóval ugrott az új tesi cipőm :D (értsd: ráment a pénz a jegyre)
Majd máskor.. most új pénztárcára gyűjtök. Szerencsére még megvan az a kék amit nagyon régen láttam M-Mohácson.. >.>

Néztem Kuroshitsuji 10. részt! *-*
"Senkinek se hagyom, hogy a vacsorámat fogdossa a mocskos kezeivel."
x""DD I LOVE SEBASTIAN! *fangirl sikoly*
És micsoda fan service-ek voltak x"Đ Húú most kiéltem magam.. De nagyon várom a kövi részt :3

Keresgéltem Pandora Hearts-el foglalkozó oldalakon. Találtam jóó sok képet pl. design-ban amik nekem nincsenek meg és nagyon jók T_T
És.. ránézek egy képre és az jut eszembe, hogy mennyire szeretem ezt az animét. De komolyan. Olyan kellemes érzés tölt el ha ránézek mondjuk Oz tiszta vidám mosolyára :D Vagy Eliot debil fejére x"Đ
Szóval még mindig nagyon NAGYON szeretem :) És most megint nekirugaszkodok a mangának :)

Kopi kopiii!~~

3 megjegyzés:

  1. Szijaaa~
    Látom te is nagy Pandora Hearts rajongó vagy. Szívesen megismerkednék veled. Itt eltudsz érni:
    kyoro627@hotmail.com

    Előre is várom a válaszodat! ^^

    VálaszTörlés
  2. Okés, amint időm engedi válaszolok :)
    És köszi hogy benéztél a blogra :)

    VálaszTörlés
  3. rendicsek! ^^
    am. az az msn-em akart lenni, csak lemaradt XD
    további szép napot! :)

    VálaszTörlés