2010. szeptember 1., szerda

Bye Bye Summer!

Öhm.. először is.. elnézést hogy mostanában mindig ilyen sokat írok ^^"
Áh szeretném ha olyan kellemes lenne az idő mint a képen <--- T-T Vasárnap jött hozzám Kuro-chan. Bevallom, örülök neki hogy nem de. jött, mert alig tudtam kimászni az ágyból >.> Kaposvár utóhatása..
Elmentünk Tskózni. Vettünk (illetve vett, szegényt rendesen lehúztam xĐ) mindenféle jót: sajtot tésztát *nyamm* ramen tésztát *nyamm nyamm* cappyt *nyamm nyamm nyamm* rágcsálnivalót stb..
Aznap este nekirugaszkodtunk a Pandora Hearts-nek. Illetve inkább csak ő, mert én már 2X láttam :D De harmadjára is meg akarom nézni! *-* Oz(L) Jack(L) Gil(L) Break(L) *-*

Csak a 3. részig jutottunk xĐ Valami elterelte a figyelmünket.. Egy új ficc ötlet, amit együtt írnánk :D Már megterveztük a karaktereket és a történetet is :) És öö.. jó pár banda is benne van.. pl. a GazettE ^^ Egész megszerettem mostanában azt a bandát. Főleg az új számuk, a Shiver miatt *-* *Monoshitsuji OP* Meg valljuk be na.. nagyon jók..

Másnap reggel nagyon jól kezdődött. Illetve nem is aludtam, mert annyira rosszul voltam, és reggel 7-10-ig szobroztam a fürdőben mert úgy éreztem minden pillanatban köszöngethet rókabácsi.. *enyhén fogalmazva* De szerencsére megúsztam ezt a jó kis tapasztalatot >.> Őszintén nem tudom mitől lehetett, de lehet hogy ez is Kaposvár utóhatása. Ott sem éreztem valami jól magam.

Aznap megnéztük a 8. részig a Pandora Hearts-t. Villámsebességgel haladtunk x'D Sajnos nem néztük tovább.. inkább ficeztünk^^
Jahm és Kuro-chan megpróbált feltenni egy ficet AFS-re, de szépen visszautasították vesszőhiba miatt. Pedig Mikoval reggel hatig fennmaradtak hogy lektorálják :/
Ezen szépen fel is húzta magát, szóval úgy döntöttünk hogy a jövőbeli ficeinket a saját fices oldalunkra pakoljuk fel:
My Fanfictions

Még nagyon kezdetleges és nem tudom mennyi időnk lesz szerkeszteni a suli mellett.
Áh és hétfőn néztem Kuroshitsuji II 9. részt :3 Szegény Sebastiaaaan T^T Nyírd ki! Én neked szurkolok! *-*


Most már tényleg vége a nyárnak.. Nem volt nagyon érdekes, a nagy részén unatkoztam. Csak augusztus volt mozgalmas. De azért jól esett a pihenés^^

Kedd.. évnyitó du. 5-kor. De persze a kórusnak 4-re kellett menni, mert minden évnyitón énekelünk.
És most ráadásul a Kodályban volt tartva a városi megnyitó, szóval megint pofafelvételt tartottak :"D *kamera* Soha nem fogom megszokni..
De azért elég hamar lement az egész. Szerencsére.. Mit mondjak.. nagyon nem örültem hogy újra látok pár embert.
Lányok, titeket meg nagyon sajnállak T_T De azért kaptok majd egy kicsit.. :3 x)

Ma. Első nap.
Unalmaaaaas! 4 Ofi óra volt azt csövi. Végig csak a muter *ofi fő* dumált, majd bealudt az ember..
Összeismerkedtünk pár elsőssel. Éss.. kicsit firkálgattunk is xĐ Ha már mi vagyunk a szecskáztató osztály x) Kaptak szép aláírásokat (én meg a szép írás.. jó vicc >.>)
Aztán go haza. Majd meg fagggytam! >.< Nagyon hideg van! :S


És egy jó nagy hííír!
A kórus nem csak Ír országba meg hanem Ciprusra is! :3 Kinek hozzak szuvenírt? xD



The GazettE - Shiver

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése