2010. augusztus 4., szerda

Megint No Name.

Most picit hagyom a cicomát. Már kezdett idegesíteni.
A múltkori dologról:
A dokinál nem volt semmi érdekes. Legközelebb aug. 24.-án kell mennem.. hosszú nap lesz -.-
Cipőt találtam, de persze hogy csak 41-es volt.. szóval az is kifújt.
Fényképezőt anyámnak sikerült szereznie o.o az legalább rendben.

Az utóbbi napokban megint nem csináltam sokmindent, csan animuztam, olvastam és kivételesen(!) rajzoltam. Épp szép kis vihar volt és kikellett húzni a gépet, én meg unatkoztam. Egy régi rajzomat tuningoltam fel (magyarán kiradíroztam az egészet és teljesen más lett belőle) Nem lett olyan rossz.. ahhoz képest hogy minden segítség nélkül csak úgy fejből rittyentettem. De nem akarom elbízni magam, szóval maradjunk annyiban hogy béna.
Animokból megnéztem a La Corda D'oro-t (nagyon tetszett *-* már nagyon várom a 2. évadot :D és kedvet kaptam a hegedüléshez is ^-^") a Kannagit (jó animu, csak kár hogy ijen rövid, olyan befejezetlennek tűnik, lehetne folytatása :) ) és A Tenger Zúgása filmet (elnézést de rettentően unalmaaaass)
Valamint végre sikerült a Monoshitsuji 3. részét is.. Sebastian különösen sokat mosolygott o.O Viszont a macskás rész bűntetett xD

Tegnap voltam fogorvosnál is.. azt hiszem mindent elmondok azzal, hogy utána 3 órán keresztül ömlött a vér a pofámból és estig szinte beszélni se tudtam.
Szerencsére ma már más a helyzet.

És elhatároztam hogy veszek egy naplót, mert itt tényleg nem írhatom azt le amit akarok.
Ez maradjon csak eseménynaplónak..

3 megjegyzés:

  1. Uhh ennyiben szerencsésebb vagyok, mert én megbeszéltem a fogorvossal h ne folyjon sok vér, s bele is egyezett uh csak tömés volt és majd 2 év múlva fehérítés kb... addig pedig havonta ellenőrzés ha felkerül a drótháló^^ De szerintem gondolkozz pozitívan. Van fényképezőgéped(nekem az sem) és valszeg eljutsz conra (amm a havi mondoban asszem van egy cikk a Pandora Heartról)
    Yahm és akár ide is leírhatsz mindent... mi úgysem fogunk máshogy nézni rád érte más meg nem szokta nézni ezt a blogot aki bántana érte.. pl én is leírtam h beleszerettem Barneeba... vagyis inkább a szemébe és nem érdekel ki mit mond ^^

    VálaszTörlés
  2. Tudom, olvastam^^ (mármint ugye a júliusiról beszélünk?)
    Viszont ebben a "nem nézünk rád másképp dologban nem vagyok biztos..
    Húú drótháló és fehérítés nekem is kellene >.< és egy pici reszelés is..

    VálaszTörlés
  3. Igen a Júliusi számban amit nekem kedden sikerült megvennem, de még volt DvD mellékletes halálistennek.
    Figyelj ha azt vesszük én is leírtam, és senki nem néz rám másképp, sőt ezentúl 7k havonta a lencse a fodrász és rábeszéltek ( a többi énem) a kozmetikusra is és akkor? most nem dől össze a világ. Ha meg azt mondják metroszexuális paraszt vagyok akkor áldásom rá...A lényeg h én elfogadjam magam, mert az önbizalommal tölt el és ha ezt látják rajtad téged is jobban elfogadnak.
    Ami a fehérítést illeti az meg sajna nagyon drága... ha minden igaz 40k de talán tudok beszélni a fogorvosommal, h felezze az árat ha már a fiával 1 osztályba járok, igaz gyűlöljük egymást, de akkor is.

    VálaszTörlés