2010. augusztus 17., kedd

Pécs Cantat 2010.

Pótolni kellene, de nem igazán emlékszek már rá, hogy mi történt múlt héten o.O
Mindegy.. megpróbálom röviden (nem fog sikerülni)

Szombaton majdnem ájulásig volt kórus. Persze csak azért érzem így mert még nem szoktam vissza rá. Falunt meg Bartókokat énekeltünk. És a Keri beledobta a mély vízbe szegény elsősöket o.o
Vasárnap:
Nem jött a deles busz, szóval szépen elkéstem kórusról -.- 2 percen múlott, az orrom előtt zárták be a suli ajtaját :@ De szerencsére a Muter kinyitotta az ajtót.
Gyakorlás után a Székes Egyházhoz mentünk egy összkar éneklésre. Nagyon kellemes volt, ahogy folyton a képembe villogtak a fényképezők -.- És az egyik képet ki is rakták a Dunántúli Napló címlapjára, színesben. És én is rajta vagyok :"D Mivel az első sorban állok >.> poénból elrakom a képet az utókornak xD Az összkart pedig nagyon élveztem :) Volt tapsikolás is xĐ És lefilmeztek minket, és nem rontottam el! *-* oh yeah!
És megalakult az új faj, a STAFF-ok! *-* Vigyázat! Gyorsan szaporodnak és osztódnak x"D

Hétfő:
Korán kelés, orrvérzésig próba.
Tényleg nem tudtam már hogy fészkelődjek azon a széken, mert mindenhogy kényelmetlen volt már.
De előtte. Sokat gyakoroltunk a külföldi kórusokkal (hollandok, spanyolok, szlovákok stb.. nem jegyeztem meg mindenkit) A végén egész jól ment nekik a magyar szöveg^^
Kaptunk ebédet is, de elég sokat kellett előtte állni (Helikon feeling, de azért annyit nem) Várakozás közben kaptunk lufikat :D Művészet volt lufival fogni az étkezőtálcát >.>
A kaja egész tűrhető volt. A krumpli leves nagyon finom volt, viszont a lasagna elég furcsán nézett ki o.O De nem volt rossz.. és a zserbó is finom volt^^
Kaptunk zsákokat is! Persze nem STAFF színűt, hanem pirosat -.- (valahogy mindig velünk szúrnak ki o.o) Van benne Tettye palackozott víz, énekkönyv, sapka, legyező stb.
És buszra futás közben sikerült megvennem az új esernyőmet, sötétkék színű^^
Aztán amikor hazaértem, apám mondja hogy ugorjak be vele Mohácsra, mert segítenem kell valamiben. Hulla fáradtan beporoszkáltam a kocsiba, go Mohács. És miért mentünk? 20 pizzáért o.O apáék elakarták költeni az üdülési csekket, csak tudnám hova akarják rakni azt a 20 pizzát, mert 3-an ennyit nem tudunk betermelni :"D

Mai nap:
Minden darab egész jól ment, szóval nem hiszem hogy gond lesz szombaton.
Egyik szünetben körbenéztem a standok között, mert lehet vásárolni is^^ Volt egy boros stand, egy mézeskalácsos, egy fényképes (az összkarnál készült képeket lehetett megnézni) és egy zenés stand.
A zenés hasonló mint ami Helikonon is volt. Lehetett venni mini hegedűt 500 Ft-ért *-* És nem vettem meg T_T Meg volt mini fuvola is^^ És nagyon szép kotta füzetek, kotta tartók, ceruzák, radírok, tolltartók, kották stb.
Kották között kicsit kutakodtam, voltak nagyon jók :O Pl lehetett kapni a Falunt is. Gondolkodtam rajta hogy megveszem, mindaddig amíg meg nem tudtam az árát. 6000 Ft, egy kottáért kicsit sok :'D De vettem egy kottát! Az Operaház Fantomját! *__* Csak 1000 Ft volt, és egy darab volt belőle, szóval nem hagyhattam ott *-* Most már végre rendesen megtanulhatom a dalokat :D
És a STAFF-ok még mindig támadnak! :O

Nem olyan rég volt egy álmom Sebastiannal :O hujujj.. *-* x) *nocomment* Az az érdekes hogy benne volt a saját karakterem is..

És végig néztem végre a Fullmetal Alchemist Brotherhood-ot :) Nagyon tetszett, az utolsó részeket végig izgultam. Bár az első széria után eléggé furcsa ez a happy end :O De örülök hogy jó a vége^^

És itt a Pécs Cantat megnyitójáról egy kis videó. Az elején a tapsikolás eleje van, aztán a szövegelés (>-<) aztán pedig az összkar éneklés egyik része^^
Pécs Cantat 2010 Megnyitó

/én is rajta vagyok de szerencsére alig látszok x) /

Ez picit hosszú lett..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése