2010. augusztus 9., hétfő

Sunset.

Ma megnéztem a Kuroshitsuji 4. részét. Nagyon jó rész volt :D Bár egy kissé furcsa. A stílusa eltér a rendes Kuroshitsujitól, de attól még mindig nagyon tetszik (:
Miközben néztem, ettem azt a nagyon finom rament amit a Tskóban lehet kapni. És kipróbáltam hozzá azt a bambusz alátétecskét amit múlt héten kaptam névnapomra :D

Előtte viszont nem volt mit néznem, szóval összeválogattam pár filmet amit megnéznék:
Perzsia Hercege - Az idő homokja
Gamer /erre már régóta kíváncsi vagyok/
Solomon Kane /nagyon érdekesnek tűnik/
Vampire Suck /x""D/
Legion
A Varázslótanonc
Eredet /állítólag nagyon jó, és engem is nagyon érdekel/
Titánok Harca

Láttam Kia oldalán hogy mostanában filmkritikákat ír, szóval lehetséges hogy én is fogok majd^^

Nézelődtem a Moonlight Meido oldalán. Annyi finom tea van! Jó lenne mindet kipróbálni egyszer! *-* Kivétel a mazsolásakat! >.<
És a ramenek~ˇ
Animeconon elmentem a standjuk mellett és olyan finom tea illat volt, amilyen finomat még sose éreztem! ˇ-ˇ

Ma kimentem a kertbe (ez azért érdekes mert 3 hónaponta ha kitolom magam oda ^^") és megnéztem a naplementét. Nagyon szép volt, de nem néztem végig. Valami szép dolog jutott róla eszembe, de ezt megint csak nem írhatom le, mert a végén az illető félreérti.. majd a naplómba^^ Pedig tényleg szép gondolat.
Kíváncsi vagyok hogy a régi barátaim mennyit gondolnak rám, mert nekem szinte minden nap eszembe jutnak..

És egy rohadt kis dög kutya itt csövel már lassan egy hete a kertben és nem hajlandó eltakarodni!!!
Csak eszi a kaját szegény Pufi elől -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése