2010. augusztus 11., szerda

Cinema.

Nagyon meleg van! :S *esőt!*
Főleg a buszon..

De előtte kis vélemény a Perzsia Hercege filmről:
Először is.. összecsapott.
Ez egy tipikus 2010-es film, ahol kurv@jó effektek vannak, nagyszerű a látványvilág, történetecske is valamennyire van, de az egész annyira elsietett. Az ember egyet pislog és a főszereplőt már megakarják gyilkolni. Ejj.. pedig egyébként jó film..

De vissza a mai napra.
Ma voltunk a Barbival moziban (most énnn fizettem! :Đ)
Előtte viszont voltam papírboltban. Szerencsére a tolltartóm még megvan *-* De napló nem volt.. szóval marad az amit bátyám egyik barátnőjétől kaptam^^
Epres táska sajnos nem volt.. a füles meg.. *nocomment*
Maga a film (Kutyák és Macskák 2) hát.. nem volt rossz. Szint úgy tipikus 2010-es film.. az effektek jók, de maga a film eléggé unalmas volt. Elcsépelt. Az első rész nekem jobban tetszett. Ráadásul a végén kiszabadult kedvenc Csingilingünk és újra világuralomra tör, szóval valószínűleg lesz 3. rész.
Mindegy, egyszer megnézhető volt.
Utána elmentünk tekerni azokkal a tekerő bigyókkal. Én csak egy fekete dobókockás kulcstartót és egy gumilabdát tekertem, de a Barbi szinte az összes pénzét elköltötte xD És mind erre o.O Kaptam is tőle egy olyan ragadó micsodát amit föllehet kenni a falra és odaragad :Đ
Utána még meghívtam fagyira. Nagyon finom volt :)

Aztán haza.
Most épp itt van nálunk bátyám egyik barátja akit én is nagyon bírok szóval lassan osonok át hozzájuk.. még nem is köszöntem o.o

És raktam be zenelejátszót, de sajnos nem fér ki teljesen -.-"
Pedig mennyit szórakoztam vele >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése