2010. augusztus 30., hétfő

Pannonia Cantat.

1. Nap:
Csütörtök reggel, korán kelés. Piszkosul hideg, kómázás a buszon. Szerencsémre nem kellett egyedül keresgélnem a kis Domusz parkolót, mert összefutottam a Picivel. Aztán találkoztunk egy elsőssel is. Tök jó fej^^ Mire oda értünk, csak egy-két emberke volt ott. A legtöbben alig hoztak magukkal valamit (én persze bőröndöt vittem és még így is alig fért bele a cucc o.O) Persze a Keri úgy nézett ki mintha a fél házat hozta volna xĐ Zongora bá szintúgy.
Busz megjött. Nem az a kényelmes Photo busz volt, de ezen is lehetett aludni. Illetve lehetett volna ha tudtam volna.
Elég hamar megérkeztünk Kaposvárra. Röpke egy óra. Ott ment a keresgélés, hogy na akkor most hova is kell menni. Szerencsére a Klau (Mecsek kórusos) már négy napja ott volt, szóval útba igazított.
A szállás egy hangyányit jobb volt mint a Helikoni. Nem lógtak bogár maradványok meg pókok a plafonról és saját fürdőnk is volt (egész jó) Az ágy is viszonylag kényelmes volt és pakolni is tudtunk hova mert volt sok kis szekrényke. Viszont sajnos nem tudtunk egyedül lenni a Picivel és a Nagyival egy szobában, mert minimum 5 főnek meg kellett lenni. A Zsuzsiékkal kerültünk egy szobába O.O *katasztrófa*
Alig pakoltunk le, már nyomás megbeszélés, beéneklés és öltözés matyóba mert 10-kor már kezdődött az első kategória a templomban. Szereplés előtt volt egy szép kis Nagyi kidumálás kedves osztálytársainktól -.- *azt hiszitek nem hallottam??-.-*
A Salve Regina (kivételesen szép lett, külön meg is dicsértek minket^^) a Kodályok és a Falun szépen le is ment, de a Stabat Mater-el nem remekeltünk. (meg is látszik az eredményben..) Egészen az utolsó kategóriáig tök feleslegesen tartogattam a kottámat >.>
A többi kóruska nem volt valami erős. A Kaposváriak mutattak valamit és az észtek :D Hú az észtek.. 80 %-uk szőke és jól néztek ki o.O Az egyiknek hasonló volt a haja mint Toushironak^^ Két kórus volt, az egyiknek piros csokornyakkendő volt az egyenruha része. Na ők nagyon LOL-ok voltak xD Embiuviu embiuviu em! PIÚ! x"D Ez szállóige lesz xĐ A Kikilips-nél meg színészkedtek x)

A konfer/tolmács bácsi eléggé bénácska volt. Nem is lehetett érteni amit mond. Hiányzik Zoli tolmács bácsi T^T (aki valójában nem is bácsi, mert a húszas évei elejében van de azért akkor is bácsi *Pécs Cantat*) Utána zaba.
Kellemes meglepetésként ért hogy finom volt a kaja :D Volt hozzá szőlő^^ Bár utána mindhármunknak megfájdult a hasa...
Utána rövid próbácska a másnapi összkar miatt. Próba előtt viszont nagy keverés volt, mert a Vicáék elpakolták a szoba kulcsát és leléptek anélkül hogy megmondták volna hova rakták. Szegény Picinek kellett elfutni a templomig megkérdezni tőlük hogy hol van. Persze elsőre azt mondták hogy nem tudják hol van, de aztán csodálatos módon megvilágosodtak és eszükbe jutott hogy az asztalon. Na de melyiken?? A Vica asztalán volt a Kodály kötet alatt. *ezt még visszakapják* Aztán go próba. Húú de vártam a végét.. A mögöttem ülők nem hagytak békén és röhögcséltek rajtam.. nem tudom mi volt olyan vicces.. -.- Minden esetre nagyon örültem amikor a végeztével avval a kevés barátommal lehettem...
Utána volt egy kis szabad progink (estig) szóval körültájoltuk a helyiséget (magyarán körbenéztünk hogy mi van) A templommal szemben volt egy kis CBA üzlet, az lett a törzshelyünk, mindig ott vásároltunk mert olcsó :D Vettem teát meg rostos narancs levet meg csokit *-* x)
Utána mentünk vacsira. Sózatlan krumpli volt o.O De nem ez a poén, hanem az hogy bejelentette nekünk a Keri hogy 7 órakor szerepelünk a templomban mert egy nagyi megkért minket *pokolra vele!!* Megjegyzem kb 7 előtt 10 perccel voltunk, és azt se tudtuk mit kell énekelnünk o.O Persze hogy mindig velünk van a kicseszés.. De szerencsénkre Zongorista bá elhozta az 5 Bartók zongora kottáját és tudott minket kísérni, szóval azt énekeltük. Csak szegényke a Cipósütés végén leverte a kottát és a zongora utolsó hangja így elmaradt x"D Mindenki odafordul a kórusban és kitör a röhögő görcs a színpadon xD De a taps közben azért megkaptuk az utolsó hangot xĐ
Ez után még volt egy kis előadás az épületben, amit meg akartam nézni de végül mégse, csak a Pici ment be. Mi meg Nagyival kinn maradtunk és énekeltünk. Kaptunk egy német(ül beszélő) nénitől teát :3
Utána visszamentünk a szobába. Teljes hangzavar meg piálás. Ez ment egészen hajnali 3-ig, szóval megint kemény 3 órát aludtam.
Hurrá -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése