2010. augusztus 30., hétfő

Pannonia Cantat per kettő.

2. nap
Reggel arra ébredtem hogy a Normáék nyávognak, mert valaki horkolt az éjszaka >.> *nocomment*
A Nagyit alig lehetett kirugdalni az ágyból xĐ Pedig 3 órával többet aludt mint én. Én meg hát.. *kóma*
Reggel megint nagy sorban állás, mert mindenki ment zuhanyozni meg szépítkezni *ohjaj, rosszul áll a hajam és elkenődött a sminkem! -.-"*
Aztán amikor végre kész lettünk az öltözéssel, mentünk reggelizni. Finom volt :D *tea, vaj és finni szalámi nyamm* Utána készülődés, mert go Virágfürdő. Persze nekem és a többieknek tiszta kómásan hüdde nem volt kedvünk menni -,- De végül nem bántam meg :D Nincs valami sok medence, de ami van az nagyon jó! Van egy körmedence, amiben körbevisz a víz. Ebből nyílik egy öö..*hogyisfejezzemmkimagam..* barlangos medence. Egy barlangban kell át úszni^^ Ebben van egy megvilágítatlan csúszda is. Van még csúszdás medence, abban 3 csúszda^^ A sárga (húú az jó meredek :D) a piros (tipikus családi medence kicsiknek) és a zöld (elalszom rajta medence) Egyig el is pancsikáltunk. A Nagyival vettünk pizzát. Furcsa íze volt, de finom. A végén nem bírtam megenni, szóval a maradékot a Pici termelte be.
A fénypont a fürdőben: a Keri. Aranyos fecske fürdőnaci, Cantat-os sapi + újság xĐ
Fürdés után nem vasaltam ki a hajam szóval gyönyörűen állt, bár tény hogy sokkal jobban éreztem magam friss hajjal^^ Mivel a hajvasalótól olyan lesz mintha egy köteg zsír lenne rajta :/ A többiek szerint mondjuk jól áll vasalatlanul.
Az Annáékkal elkéretőztünk a Keritől hogy had menjünk vissza a szállás helyre, szóval mi fél 1-re már ott voltunk. A kijáratnál nem kaptuk meg a szalagocskákat *mondom, mindig velünk szúrnak ki! *-* *
Visszaút --> Pici, gondókozzunk x3
Ott csak a Pici ment kajolni, mert mi a Nagyival tele voltunk a pizza miatt. DE azért elmentünk még vásárolni kedvenc CBA-nkba. Vettünk fagyit, energia italt, csokit :3 és cukros Rubik kockát x3 *hogy ne unatkozzunk címszóval* Nagyi 3-at is x)
Aztán du 3-kor megint összkar próba. Kiderült hogy rossz kottát kaptunk, szóval ezért nem ment előző nap se ^^" Mindegy, megoldottuk. De persze hogy ez is a mi hibánk és mi lettünk lecseszve...
Próba után elég sok szabad időnk volt, szóval visszamentünk a szobába és ettük azt a szőlőt amit a Nagyi vett. Meg TV-ztünk. Meg zenét hallgattunk.
Aztán este felé pakolj sári, hogy ne kelljen túlságosan rohanni szereplésről visszamenet a buszhoz.
3/4 8-kor elindult a felvonulás a szálló elől a térig. A cipőmet folyton majdnem elhagytam :D
Amikor oda értünk nem tűnt valami nagynak a tér *nyisd ki a csipád kislány* Szóval végül beláttam hogy "ez nagy" De azért egymás hegyén-hátán fértek csak el a kórusok^^
A kamera persze hogy megint a képembe mászott. Sőt, most kivételesen csak rám összpontosított a kamerás -.-" Legalább 2 percig csak engem vett. Megölöm! *-*
A többi kórus mind valami hangulatos dolgot adott elő, amin az ember vagy szakad vagy jókat táncol, szóval a Táncnóta előtt röhögve megkérdeztem a Picitől hogy "biztos hogy mi énekelni akarunk ma este?"
Díjak terén egész szépen zsebeltünk. "Csak" hatot. *ugyanmá miaz xD*
3 kategóriából 2-ből 1. lettünk. A harmadiknál 2. A Stabat Mater.. én mondtam hogy elszúrtuk! T^T De mentségünkre legyen hogy az ellenfelünk *észtek* kivételesen egyházi zenére vannak szakosodva. Korabeli hangszereket is hoztak.. De akkor, is! Nagyon sajnálom hogy nem elsők lettünk..
Zongorista bá is kapott díjat, mert nagyon jól játszotta a Falunt! x3 A csokornyakkendős észt kórus meg megkapta a közönség kedvence díjat, és elő is adták a színészkedő számukat :D *húúúú*
Kaptunk még díjat a kiemelkedő szereplésünkért és a Bartók dalok kivételesen szép előadásáért. (ezek idézve vannak, nem vagyok ennyire elfogult)
Az utóbbi közül az egyiket én tartottam szóval megint engem vett a kameraaa T__T.. Persze vissza fele a szállóhoz ment az imádkozás hogy le ne dobjam magassarkúban (üvegből volt)
Nah meg a visszafele..
Áll a kórus, a szél fel-fellibbenti a szoknyákat. Kellemes idő. Mindenki vidám a sok díj és a jó szereplés miatt.
Klau (Mecsek kórusos): Tanár úr, nem mennénk még el valahova? Csak fél 9 van. (9-re kellett visszaérni)
Tanár úr ránéz, hirtelen odahajol és ordítja:
Tanár úr: KIK A LEGJOBBAK!?
Klau a rémülettől majd hátra esik, én meg szívrohammal küszködök xD A kórus persze röhögve kezdi ordibálni:
Kórus: MI!
Tanár úr: KIK A LEGSZEBBEK!?
Kórus: MI!!!

Ezt persze mindig eljátsszuk xĐ A járókelők teljesen hülyének néztek xĐ

Helikon:

Tanár úr: KIK A LEGJOBBAK!?
Kórus: MI!
Tanár úr: KIK A LEGSZEBBEK!?
Kórus: MI!!!
Tanár úr: ÉN!
Kórus: *röhögő görcs*
x"D

Amikor a szálló kapujához értünk mi várt ránk? Egy sor dalia szőke herceg tapsolva és meghajolva állt nekünk sorfalat x3 =^-^= Nagyon rendesek voltak :D Sajnos azt nem tudom melyik kórusból, de a szőkeségüket nézve azt hiszem észtek voltak.
Aztán pakolás be a buszba. Cipő csere *áhhh rendes cipő*
Haza fele úton eleinte fel voltunk spannolva, aztán mindenki kómázott. Én is eléggé küzdöttem hogy be ne aludjak. Kicsit rosszul is lettem. De az ég nagyon szép volt^^ Csak egy csillag volt az égen. A Nagyi és Pici nagyon elvoltak xD Légzongora powa xĐ
Aztán amikor megláttuk Pécset Nagyival..:
Nagyi kinéz az ablakon
Nagyi: Pécs.
Kis kóma. Ránézek.
Én: Pécs?
Nagyi: Pécs.
Hatás szünet.
Én: Pécs??? *tapadás neki az ablak üvegnek*
Nagyi: Pécs! *tapadás mellém*
Én: Pécs!!! *meghatódva könnyezve sikongatás*
x)

Szerencsére nem kellett várnom apáékra amíg odaértek, mert már ott voltak amikor megérkezett a busz. Többiektől Piús köszönés aztán go haza.
Anyámmal szép kis veszekedés a kocsiban *de jó haza jönni..* Kuro miatt, mert másnap jönne, ő meg takarítani akart -.-"..
És. De jó hogy anyám szerint börtön töltelék vagyok..


Nah. Őszinte elismerés ha ezt volt valakinek türelme végigolvasni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése