2010. augusztus 24., kedd

Grey.

A Keritől kaptunk egy papírt még nyár elején, hogy hányadikán hány órára kell menni kóruspróbára. Mára 10 óra volt írva. Persze hogy kilencre ott kellett lenni.. de szerencsére előbbi busszal mentem szóval nem volt probléma.
A nap hátralévő része nem volt valami érdekes.. a Keri mondta hogy lehet hogy 1 nappal tovább leszünk Kaposváron, mert van ingyen jegyünk a Virágfürdőbe.
Maga a próba kb. fél 3-ig tartott, szóval nem tudtam menni dokihoz. A nagyi meg lekéste a buszát, szóval ott maradtam vele megvárni a fél hatost. Egy hülye k*csög meg kamerázott minket a buszról >.<" :@


Viszont most valami sokkal fontosabbat szeretnék leírni.
Nem gondoltam volna hogy ilyen bekövetkezhet. Illetve, persze hogy gondoltam.. de így hogy tanúja vagyok :/ Az egyik nap még látod beszélgetni az egyik topicban, a másik nap..
Én nem ismertem személyesen, talán egy szót se beszéltem vele fórumon, de a hozzászólásait olvastam és láttam a rajzait. Ezeken keresztül talán egy kicsit megismertem.. de mégis, amikor az írásait olvasom olyan mintha élne. Nehéz elhinni.. Nagyon tehetséges rajzos volt.
A kis képecske az ő utolsó rajza.
Nyugodj békében ObOrziR.

1 megjegyzés:

  1. Annyira elszomorított a hír... :/ Közeli barátok nem voltunk de mégis írkáltunk egymás rajzához... :/ Bírtam őt és most így hirtelen elment...
    R.I.P Obo... =(

    VálaszTörlés