2010. augusztus 23., hétfő

Pécs Cantat 2010 Záró Est.

Véégre véége! Vagy talán nem is végre.. Szombaton hazafele a buszon elkapott egy furcsa hiányérzet. Okés, nem kell korán kelni és ez jó is, de akkor is.. sajnálom hogy vége. Hiányozni fog a sürgés-forgás.

Maga a szereplés szerintem egész jóra sikeredett. Nem volt annyira jó mint a Carmina Burana (nem is csoda, hiszen itt csak kamara zenekar volt), de élveztem :) Viszont a lábam még sose fájt ennyire abban a cipőben..

Szóval. Rontani nem rontottam, csak a hangom csuklott el rögtön az első dalban ^^" Utána nem volt problem. A Falun-t sem rontottam el :D *büszke* Remélem Kaposváron sem fogom.
Viszont szerintem nem szóltunk annyira, mint a próbákon. De ez az akusztika hibája is. Szerencsére a szereplésen már kicsit jobb volt a helyzet :D
A Keriék is kaptak egy jó nagy tapsot. A Körtesi tanár úrral (továbbiakban zongorista bácsi) kaptak két egyedi Falun kottát. Azért volt egyedi mert mindkettőnek a borítójára kalocsai minta volt rajzolva színes tollal, a belsejében pedig mindenféle nyelven írások (holland, dán, spanyol, angol..)Volt még egy kép róluk és még megkértek minket =150 embert!) hogy írjuk alá a kottákat szintén színes tollal. Szóval rendkívül tarkák voltak, de nagyon szépek :D

Este pedig, mivel kiderült hogy nem kötelező, ezért nem mentem a záró koncertre. Örültem neki hogy fél kilencre hazakeveredhetek.. Úgy is csak megint összkar volt :/
De a fényfestést sajnálom hogy nem láthattam. Az előző is szép volt.


A Cantat megnyitói fényfestés^^
(nekem a 2. a kedvencem, nagyon szépek azok a kék fák.)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése