2010. augusztus 20., péntek

Napi jelentés + pár Con kép (:

Háló.
Megint nem történt sok érdekes. Csak a szokásos:
Korán kelés, buszozás, duma, kornyika, duma, kornyika, fényképezés-.-, kornyika, szünet, kornyika, duma, kaja, kornyika aztán go haza.
Viszont ma reggel szerencsésen lekéstem a buszt mert elaludtam.. szóval kórusról is elkéstem, de hálle lúja nem sokat. Köszönhető a kettesnek :D

Tegnap megnéztem a Monoshitsuji 5-6-7.-ik részét.
/a továbbiakban aki még nem látta azokat a részeket, ne olvassa mert SPOILER-t tartalmazhat./
Alois szánalmas.. Claud is :D Rohaggyon meg :D Milyen sz@r egy komornyik :D Egyedül nem tud elbánni Sebastiannal, szóval ráküldi a három szövetségesét. És persze hogy ő csak a végén harcol -.- Megmutatkozott ki is az igazi démoni komornyik x)
És milyen dolog hogy Ciel-re fáj a foga? o.O Claud-nak még van is "oka", de Alois-nak micsoda? o.O Komolyan csak meg akarja etetni a pókjaival? -.-"

Ichiruki14-nek köszönhetően szereztem pár képet NyaCon-ról :D
Köszönöm szépen Ichiruki14! ^-^



Ők azok a Final Fantasy coplayesek akik nagyon tetszettek :D Kár hogy nem látszódnak teljesen előröl.



Ed és Al alkot ^-^



Katekyo Hitman Reborn^^



Ő az az Oz cp-s :D



Soul Eater (:



^-^




Ichiruki linkelt egy videót BH-n. Hihetetlen! O.O Nagyon jól össze van vágva, és a cp-k is nagyon jók :D
Grell, Lloyd és Itali-chan befigyel :D





Holnap pedig Cantat záró szereplés a PTE-ben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése