2010. augusztus 13., péntek

Stars.

Búúú, péntek 13. wháá~
Nem igazán vagyok babonás. Főleg hogy tudom, honnan is ered a péntek 13.-ai hiedelem..

Megnéztem a Solomon Kane-t. Plusz pont jár neki amiért nincs elsietve a történet, az effektek is eléggé jók, de a történetet nem találtam túl izgalmasnak. Azért egy-kétszer megnézhető film :)
Most töltöm az Eredet filmet, nem sokára lenn is van.. már csak 10 óra :"D..

Ma végre a saját ágyamban aludhatok! *yeee : D*
Nem volt túl kényelmes tegnap a föld, és ma is alig fértem el.
Bátyám meg egyik haverja befoglalták a szobámat, mert az én szobám a legnagyobb :S
És persze hogy nekem kell a földön aludni :D

Tegnap BH-n Renji említette hogy csillag hullás van. Éjszaka ki is mentem nézelődni, de sajnos villanásokon kívül nem sokat láttam. Először azt hittem, villámlik vagy az egyik utcai lámpával van valami, de olvastam hogy a többiek is csak ennyit láttak.
Nyoo fórumon azt mondta, hogy ma este lehet a legjobban látni a hullócsillagokat, szóval majd megint ki megyek.
Viszont tegnap este csillagvizsgálás közben kicsit gondolkodtam. Nagyon szerettem volna látni egy csillagot, de hiába gondolkodtam, nem tudtam mit kívánjak. Még mindig nem tudom, mit akarok az élettől.
De az a sok fényes kis pontocska furcsa dolgokat juttatott eszembe. Észre se vettem, de az Angel of Music (Operaház Fantomja) számot kezdtem el énekelni. Megnyugtató volt csak állni a kellemesen hűvös sötétben, és halkan dúdolgatni.. Talán legközelebb kimegyek kicsit hintázni is. Régen annyira szerettem.

Holnap meg kórus -.-

De szépen fúj kinn a szél.. *kiakarok menni*

Phantom of the Opera - Angel of Music

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése