2010. augusztus 8., vasárnap

NyaCon.

Azt egész összesítve nem volt rossz. De lehetett volna jobb is, és.. (pont pont pont, ez nem tartozik másra)
Bár lehet hogy én vagyok elfogult, de egy picit jobbra számítottam.
Lehet hogy ennek az az oka hogy nem voltunk annyian, mint egy átlagos, mondjuk Budapesti conon. (tapasztaltabb embörkék con téren meg is jegyezték hogy húú de kevesen vagyunk.)
Ennek ellenére a standokhoz nem lehetett normálisan hozzáférni.

Sok szép cp-s volt, de sajnos fényképező hiányában nem tudtam fényképezni :/ De barátnőm bátyja aki ott volt, elvileg fényképezett szóval majd elkérem a képeket :D
Volt egy lány, aki egy kalapos, vörös ruhás, szőke hajú lányt cp-zett. Látszólagosan, úgy hogy nem ismerem a karaktert nagyon jónak nézett ki :D (aki esetleg tudja, vagy sejti kit cp-zett, kérem jelezze)
Voltak még nagyon szép ruhás (némelyiknél esett az állam) loliták, szobalányok (az egyik nagyon aranyos volt :D), Kukucska x"D, rengeteg Akatsuki tag, One Piece cp-sek és még sorolhatnám.

Cosplay versenyben is nagyon jók voltak.
Kedvenceim a Final Fantasy cosplayesek voltak. Nagyon jó volt a ruhájuk és a lányok alakja is (nemfélreérteni!) a hajuk is jól volt megcsinálva és ahogy mozogtak a színpadon az is azt mutatta hogy gyakorlottak :D
A másik kedvencem a Hetalia Hungary cp volt :D Hasonló okok miatt mint az előzőnél.
És külön kedvencem a Pandora Hearts cp volt *-* Bár koránt sem volt tökéletes, de örültem neki hogy volt egy Oz cp-s is :D

A karaoke is nagyon tetszett. Volt egy-két emberke akinél majdnem a fülemet fogtam, de a többségük szépen tudott énekelni. És volt egy-kettő (három-négy..) aki kimagaslóan tehetséges volt :O Csak lestem.. Szóval barátnőmmel már el is ment a kedvünk a karaoke-tól. Pedig kipróbáltam volna.

DDR-nél (táncpad) is ez volt. De mire rászántam magam, addigra megjött a tömeg. Szóval inkább neeem..

A sushi-t és a teát sem kóstoltam meg. Pedig a teának annyira finom illata volt... és sushit is rég ettem :/

Csoportos performance-ról és a lolita előadásról sajnos lemaradtam.. pedig arra a kettőre is nagyon kíváncsi voltam :/ Főleg a csoportosra..

Ésés ott volt Fekete Dani! *-* De nem kértem autogrammot :/ Sőt, látni se láttam csak a hülye bátyám x")..


És akkor most jöjjenek a szerzemények:

C.C. szobrocska :D


Maneki Neko csörgő mobildísz


Kuroshitsuji Sebastian kesztyű :D

Nem hagyhattam ott *.*


Hetalia és Csillagsivatag manga


Mini papírból hajtogatott, lakkozott daru fülbevaló

Az eladó azt mondta ők csinálták :O Én még egy normális darut is nehezet tudok megcsinálni.. ^^"

És végül de nem utolsó sorban:
Pandora Hearts nyakláncok

Az én büszkeségeim! *-*


Amit itt láttok felsorolva, az kb. 14 000 Ft. (ezt inkább azoknak szánom, akik még nem voltak conon és nincsenek tisztában az árakkal^^)


Azt viszont nagyon sajnálom hogy ő nem volt:

Pedig annyira aranyos Lulu-chan :/
És se Pandora Hearts, se Kuroshitsuji szobor...


És ezt a számot az egyik lány énekelte szabad karaoke-n, nekem meg nagyon megtetszett :)



Esetleg nem tudja valaki melyik animu OST-je?



Na szóval. Így az egész összesítve első connak nagyon is megfelelt :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! m(^o^)m most találkoztam a blogoddal és nagyon király! :D és mikor megláttam Sebastian kesztyűjét és a Pandora Hearts nyakláncokat... O...O I want it all!!4 *_____* Onegaishimasuuuu!!!! Annyira jók! xD És örülök, hogy végre találtam valakit, aki szereti ezt a két animét is rajtam kívül! >o<"
    ...
    Bocsi, most jöttem rá, hogy egy kicsit túlpörögtem... ^^ néha sajnos hajlamos vagyok az ilyesmire... Gomene...
    Mindenesetre sok sikert a továbbiakban is! :D
    Haynii-chan

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök hogy tetszik a blogom :D próbálom fejleszteni ^^
    Ugyan-ugyan, ha Pandora Hearts-ről és Kuroshitsuji-ről van szó akkor én is pörgök mint a búgócsiga *-* :3 nyáá~
    És köszönöm szépen, igyekszem :D

    VálaszTörlés