2010. augusztus 23., hétfő

Inception.

/az előző bejegyzés már így is elég hosszú, szóval jobbnak láttam külön postolni/
Tegnap nem csináltam sok mindent, csak punnyadtam. Rám is fért.. ennek köszönhetően ma kicsit kipihentebb vagyok^^
De nem sokáig, holnap már megint kóórus >.>

Rám jött a keresgélhetnék, szóval tegnap estefele és ma reggel csak Kuroshitsuji képeket kerestem dART-on. Egy ideig még fogok is, a találatok száma meghaladja a 64 000-t :D Eddig csak 2016-nál tartok :"D >.< De nagyon jó képeket találtam :Đ
És találtam Kuroshitsujis cursort is^^ Be is raktam :D

Megnéztem az Eredet filmet. És.. nagyon sajnálom hogy eddig nem tettem, még ha idő hiány miatt is volt. Végre egy 2010-es film aminek van rendes történet kidolgozása, mondanivalója, nagyszerű zenéje, látványvilága és elgondolkodtat.. A végén tényleg úgy éreztem magam, mintha egy álomból ébrednék! Szóval húú *nem tudom jobban kifejezni magam*..
Én 10/10-et adnék rá. Sőt, legszívesebben elmennék és megnézném moziban 3D-ben! o.o Nem érdekel hogy egyszer már láttam. Mindenkinek ajánlom.
És az csak hab a tortán hogy Leonardo DiCaprio a főszereplő^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése