2010. július 26., hétfő

Mostanában nem vagyok jó címek adásában.

Háá, kicsit jobb kedvem van. Biztos a finom tea hatása^^

Apám könyves szekrényén találtam két fotózással foglalkozó könyvet. Már több mint 30 évesek, és a képek nagy része fekete-fehér de nagyon jók vannak benne :D Azt hiszem nekiállok holnap olvasgatni. Talán fejlődök egy kicsit^^
Holnap még el kell mennünk bátyámmal Pécsre vissza az orvoshoz, szóval korán kelés.
És ha már ott vagyok akkor körbenézek cipő után AnimeConra^^ és fényképezőt is kellene nézni ajj..
AnimeCon meg.. akarok is menni, meg nem is :/ Majd elválik melyik győz..
De ha addig nem kaparok össze költőpénzt akkor nincs is sok értelme menni^^

És véégre végeztem a pokollal xĐ azt hittem sose végzek^^

Am, találtam egy pici cikket az anno megrendezett egyik szereplésről.
/tudom hogy senkit nem izgat, de nekem fontos :D/
http://www.pecs2010.hu/Home/Programok/Nemzetkozi_Ifjusagi_Koruskoncert

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy most jobb a kedved. ^^ Ooh a fotós könyvek nagyon jók~~ Szeretem azokat olvasgatni. ^^

    VálaszTörlés
  2. Hmm bár ez nem ide tartozik, de azt hiszem nekem is ideje lenne írnom a blogomba... Majd nézd meg h egy pici dolog mire képes hátha te is boldogabb leszel egy picit ;)
    Amm meg sajna fényképezőm nekem sem lesz és a költő pénzel sem állok jobban... De a mostani kedved látom sokkal jobb mint a múltkori...

    VálaszTörlés
  3. Hát Michi, Hito, akkor jobb volt..

    VálaszTörlés