2010. július 8., csütörtök

Anime maraton.

Holla hopp!
Most jó kedvemben vagyok :D Hogy miért, az majd kiderül külön postban.

Az utóbbi pár napban nem sok mindent csináltam a zongorázáson, a takarításon és animézésen kívül.
Anya nyomtatott nekem egy rakat kottát a könyvtárban. Olyan darabok amiket régóta szeretnék eljátszani^^ Nem haladok olyan rosszul, legalább is ahhoz képest hogy most kezdtem a zongorát (illetve csak fogom szeptemberben a suliban)

Elkezdtem az Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru-t (jó hosszú o.O) Érdekes anime, a történet is az, csak azt sajnálom hogy enyhe BL beütése van :/ Pedig nem az.
Megnéztem a Rozen Maident, és most nézem a 2. évadát^^ Tetszetős :D Főleg a poénok x)
Megnéztem még a Papa to kiss in the Dark-ot (borzasztó egy anime illetve OVA-k.. nem is igazán érte meg :/) és a Kuroshitsuji 2. évadjának első részét. Nem akarok sokat spoilerezni szóval rövid vélemény lesz:
Azt a köcsögöt legszívesebben megetetném a saját her*ivel és belefojtanám egy kanál vízbe!!! Kis görény.. és az a bőröndös megoldás elég furcsa o.O
És megnéztem még egy animét, a True Tears-t. Már elég régóta rajta volt a listámon, és örülök hogy rászántam magam a megnézésére :) Nagyon tetszett, bár Noe-chant sajnáltam a végén.. és még a bátyját is :/ De az élet nem csak happy endekből áll >.< Fojt. köv.

2 megjegyzés:

  1. Ne fikázad a Papa to kiss in the Dark-ot!!! Nagyon jó kis Yaoi. Nem tom milyen felirattal nézted de ha magyarral akkor szerintem érthető. Egyébként apu és a pici fia szeretők, a kis csávó be hisztizik mert egy csajra azt hiszi hogy az apja el fogja venni feleségül és a végén ki derül hogy az nem az apja menyasszonya hanem a nagy nénje ezért akire azt hitte hogy az apja az igazából a nagy bátyja. Lazán ennyi a sztori. De elég jó, bár csodálkozom hogy rá vetted magad egy Yaoi-ra.

    VálaszTörlés
  2. Magyar felirattal néztem, és hidd el mindent fölfogtam a csöpp kis eszemmel.. de akkor is egy kalap trutyi :D

    VálaszTörlés