2010. július 18., vasárnap

Pandora Hearts.

Ésssss megnéztem még egy animot.. a Pandora Hearts-t! *.*
LOVEEE! (L)(L)(L)
Rögtön utána el is kezdtem olvasni a mangáját és ÁHHH nem tudom hogy fejezzem ki magam, de nagyon megszerettem! *-*
Annyi karaktere van, a történet nagyszerű, sejtelmes, semmi sablon.. Nagyon jó *-*
Oz annyira szerethető karakter a sugárzó kedves mosolyával, Gil a kissé ügyetlenkedésével az elején és a macska iszonyával, legszívesebben agyon ölelgetném x3 *-* annyira aranyos*-* még nagyként is^^ MY HAT! xD
És persze ott van még Jack :3 ésss Break *-* Alice kisasszony :D, Oscar bá', még Vincentet is megtudnám kedvelni.. és sötöböö..
Most egy ideig fanolom :3 Jóóóó hosszú ideig! x3

Le is töltöttem az első OST albumot, azon is annyira jó zenék vannak! (a másodikat sajnos még nem tudom letölteni T__T)
Kedvencem a Pandora Hearts :D De az Alone, az Another Dimension, a Bloody Rabbit és a Melody (Lacie) is nagyon tetszik :D De összességében az összes! x3


Itt van az anime trailere, ami alatt a Pandora Heart OST megy.



És itt a Lacie OST :D


Veszek ilyen zsebórát, ha bele döglök is!.. *elhatározta magát*
És olyan jó lenne Alicet cosplayezni! o.o
De ne rohanjunk ennyire előre....


Panda-ra Hearts! x3





4 megjegyzés:

  1. Hmm érdekes egy anime az már biztos... és ha csak fele annyira is belezúgtál, mint én jelenleg az Übel Blattba,vagy a pompomsrácok c.filmbe, akkor azt hiszem egy ideig megvan a szórakozásod =D

    VálaszTörlés
  2. Hidd el hogy sokkal jobban x) Lelökték szegény Toushirot a trónról..

    VálaszTörlés
  3. Jézusom nálad olyat lehet? O.O Na ez nekem új.

    VálaszTörlés
  4. Én sem tudtam róla, hogy lehet. De 4 új szerelmem is van o.O

    VálaszTörlés