2010. július 4., vasárnap

Ezz van. Épp.

Már megint egy hete nem írtam.. mondjuk nincs is miről^^
Kiolvastam az Üvöltő Szeleket és most az Isteni Színjátékkal vesződök. Nagyon nincs kedvem most olvasni ezt a könyvet>.<
A gitárral sem haladok.. de holnap megint nekiesek! *eltökélt fejet vág*

Viszont kapok munkát *yupp!* Egy idős bácsinál kell végeznem majd házimunkát. Nem fizet olyan rosszul (elvileg) és még közel is van^^ Szóval nem rossz..
Apa is kapott munkát! *-* Régészeknek segít és elég jó a fizetése :D Szóval úgy tűnik meg lehet oldani hogy Pécsen lakjak a suli idején :D Ha marad még nekem hely a lakásban >.<
Sőt, Zsiga még gitár ajánlatot is tett^^ majd meglátjuk..

És végre végigolvastam az Akuma de Sourout. Nagyon tetszett hogy szép egész történetet alkot :) És elkezdtem a Kare First Love-t. Az eleje tetszett, bár picit elsiette a mangaka a dolgokat..
És még sóóók sok mangába tudok belekezdeni, hála a BH-nak^^ és az US-nek^^.
köszii (:

Ájj ez a nyamvadt görcs >.< *még mindig fááj *

egyenlőre ennyit. még van pár dolog, de azt majd legközelebb :D

2 megjegyzés:

  1. Az Isteni színjáték nagyon jó könyv! = P
    Bár, még én sem olvastam végig^^
    :3

    VálaszTörlés
  2. Akkor azt hiszem nagyobb lelkesedéssel fogom ma fojtatni :D

    VálaszTörlés